۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۳۹۰۲۹
علما و طلاب بحرینی ساکن قم:

با همه توان و امکانات به فریاد ملت مظلوم بحرین برسید

علما و طلاب بحرینی ساکن قم با حمایت از پیام علمای ارشد این کشور، جهانیان را به یاری رسانی به ملت مظلوم بحرین در برابر ظلم و ستم آل خلیفه فراخواندند.
تظاهرات در بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علما، استادان و طلاب بحرینی ساکن قم با صدور پیامی حمایت قاطع خود را از پیام علمای ارشد این کشور مبنی بر هدف قرار گرفتن گسترده شیعیان از سوی آل خلیفه اعلام کردند.

 

در این پیام آمده است: ما بر همه کلمات و حروفی که در پیام علمای ارشد بحرین درباره هدف قرار گرفتن طایفه شیعیان در بحرین منتشر شد، تأکید می کنیم و اعلام می داریم که وجود و هویت و اعتقاد و شعائر و فرایضمان مورد هدف قرار دارد.

 

آنان افزودند: این یک پیام صریحی در تشخیص تحولات کنونی است که بر لزوم توقف هدف قرار گرفتن شیعیان تأکید می کند و همچنین پیام یادآوری برای همگان در داخل و خارج از بحرین مبنی بر لزوم فعالیت جهت توقف این ظلم و ستم بزرگ علیه ملت مظلوم بحرین است.

 

علما و طلاب بحرینی تصریح کردند: بر همه کسانی که توانایی ایستادگی در برابر این ظلم را دارند، واجب است بر اساس همه امکانات و توانایی متناسب با خطوط عمومی جنبش مردمی بحرین تا تحقق خواسته های عادلانه و مشروع ملت به فعالیت بپردازند چرا که پیروزی از آن خداوند متعال است.

 

گفتنی است علمای ارشد شیعه بحرین با صدور پیامی نسبت به هجمه و فشار شدید آل خلیفه علیه شیعیان این کشور اعتراض کرده و اظهار داشتند: ما به عنوان یک قشر اساسی و اصیل از قشرهای این کشور ( قشر شیعی) کاملا به این نتیجه رسیدیم که وجود، هویت، اعتقادات، شعائر و فرایضمان مورد هدف قرار گرفته است./980/ب903/د

ارسال نظرات