۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۴۳۹۰۴۳
حجت الاسلام فاطمی نیا خبر داد؛

خیاطی «حجاب و عفاف» پردیسان قم نیرو می‌پذیرد

حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: این کارگاه خیاطی با نام «حجاب و عفاف» برای بانوان در سه نوبت با دو هدف عملی کردن رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و حمایت از افراد کم بضاعت به همت خیران دائر شده است.
حجت الاسلام فاطمی نیا خیاطی عفاف و حجاب

حجت الاسلام سید‌رضا فاطمی‌نیا امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب امسال، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، ابراز کرد: مسؤولان مسجد امام موسی کاظم(ع) واقع در پردیسان و خیرین با هدف عملی کردن رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اقدام به ایجاد کارگاه تولیدی خیاطی کردند.

 

وی ادامه داد: این کارگاه خیاطی با نام «حجاب و عفاف» برای بانوان در سه نوبت صبح، عصر و شب برگزار می‌شود، که 60 نفر ازمتقاضیان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول کار هستند.

 

مسؤول کمیسیون پیگیری فرامین رهبری مجمع نمایندگان حوزه با بیان اینکه از این طرح استقبال خوبی شده است، بیان کرد: با توجه به استقبال زیادی که توسط بانوان از این طرح شد ظرفیت دو نوبت صبح و عصر کاملا پر شده است و در هر نوبت 30 نفر مشغول کار هستند.

 

وی اضافه کرد: تنها نوبتی که خالی است نوبت شب بعد از نماز مغرب و عشا است که ظرفیت آن هم محدود است علاقه‌مندان می توانند با حضور در کانون فرهنگی یا بسیج مسجد در این طرح به صورت رایگان شرکت کنند.

 

استاد سطوح عالی حوزه افزود: این کارگاه در پردیسان، کنار مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار می شود، که با هدف حمایت از افراد کم بضاعت شکل گرفت است و درآمد حاصل از آن هم به همان افرادی می‌رسد که در آنجا مشغول کارند.

 

گفتنی است، این کارگاه با توجه به اینکه از سوی خیرین ایجاد شده است و اجاره‌بهایی هم برای مکان آن پرداخت نمی‌شود، سفارشات با قیمت بسیار مناسب پذیرفته می‌شوند./875/ت302/ی

ارسال نظرات