۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۳۹۰۴۷

شهرک نشینان تندرو باز هم منزل خانواده دوابشه را به آتش کشیدند

منزل خانواده دوابشه در شهرک دوما واقع در جنوب شهر نابلس بامداد امروز چهارشنبه به آتش کشیده شد و احتمال می رود که این بار نیز این اقدام جنایتکارانه بدست شهرک نشینان صهیونیست صورت گرفته باشد.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منزل محمد رایق دوابشه، یکی از خانواده های طایفه دوابشه در شهرک دوما واقع در نابلس بامداد امروز چهارشنبه دچار آتش سوزی شد اما اعضای خانواده توانستند جان سالم به در ببرند.

 

در این آتش سوزی اتاق خواب و آشپرخانه منزل خانواده دوابشه طعمه حریق شد و اعضای خانواده که برخی از آن ها دچار خفگی شده بودند، توانستند خود را به بیرون از منزل برسانند و از مرگ حتمی نجات پیدا کنند. پدر خانواده که دچار خفگی شده بود به منظور مداوا به یکی از درمانگاه های پزشکی نابلس انتقال داده شد.

 

محمد رایق دوابشه اظهار داشت که افراد ناشناس از پنجره مواد آتش زا به داخل منزل پرتاب کرده و موجب آتش سوزی شدند. وی تاکید کرد که قبل از شروع آتش سوزی، صداهایی در اطراف خانه شنیده و پس از آن صدای انفجار نه چندان بزرگی شنیده شد و منزل دچار آتش سوزی شد.

 

ساکنان شهرک دوما از این حادثه نگران هستند. تنها چند روز از اولین سالروز به آتش کشیدن منزل خانواده دوابشه در این شهرک که به شهادت 3 عضو این خانواده منجر شد می گذرد.

 

ساکنان این منطقه تاکید کردند که آتش سوزی در 40 متری منزل خانواده شهید سعد دوابشه صورت گرفته است.

 

در همین راستا، غسان دغلس مسؤول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری اظهار داشت که این آتش سوزی عمدی و کار شهرک نشینان تندرو یهودی بوده است و آن ها به داخل منزل کوکتول مولوتف پرتاب کرده تا آن را به آتش بکشند.

 

در پی این آتش سوزی، سریعا تیم های امدادرسانی وارد عمل شده و کار اطفای حریق را آغاز کردند./847/ب102/د

ارسال نظرات