۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۳۹۰۵۱

عضو تندرو کنست صهیونیستی خواستار توقف کمک مالی به آژانس آنروا شد

عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی از تمامی کشورهای حامی مالی آژانس کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی "آنروا" خواست کمک های مالی خود به این آژانس را متوقف کنند.
یهودا گلیک خاخام صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یهودا گلیک نماینده تندروی رژیم صهیونیستی در سخنانی در کنفرانس مرکز مطالعات سیاسی خاورمیانه با حضور شمار زیادی از خبرنگاران خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس، استرالیا و فلسطین و نمایندگان کشورهای حامی مالی آنروا از جمله ژاپن، کانادا، پرتغال، هلند، اتیوپی و جمهوری چک مدعی شد که اموال و دارایی هایی که در اختیار آژانس آنروا قرار می گیرد، بدون هیچ سود و منفعتی به هدر می رود و هرگز مشکل آوارگان فلسطینی را حل نمی کند.

 

گلیک افزود که تمامی کشورها برای کمک مالی به آنروا باید دو شرط اساسی را مد نظر داشته باشند: نخست اینکه فلسطینیان در روش های درسی خود  تغییرات و اصلاحاتی انجام داده و هرگونه تنفر و انزجار از یهودیان را کنار بگذارند و دوم اینکه به آوارگان فلسطینی در کشورهایی که هستند خدمت رسانی شوند و به اصطلاح دیگر چیزی به اسم بازگشت به فلسطین مطرح نباشد.

 

وی تصریح کرد که متاسفانه در مدارس فلسطینی یهود ستیزی به کودکان آموخته می شود و فلسطینیان همیشه در فکر نابودی و ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی هستند.

 

شایان ذکر است که آنروا، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی است./847/ب102/د

ارسال نظرات