۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۳۹۰۵۸
شهادت کودکی فلسطینی در قدس؛

شمار شهدای انتفاضه به ۲۲۹ نفر رسید

کودکی فلسطینی که در درگیری های امروز با اشغالگران صهیونیست در شهرک رام واقع در شمال قدس اشغالی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
انتفاضه قدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که محیی صدقی طباخی کودک 12 ساله فلسطینی ساکن شهرک رام به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده است.

 

منابع پزشکی نیز اعلام کردند که این کودک فلسطینی از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود و در نهایت قلب او از کار افتاده و تلاش پزشکان نیز نتیجه ای نداشته و به شهادت رسید.

 

شهرک رام در شمال قدس اشغالی امروز سه شنبه صحنه درگیری شدید جوانان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست بود. صهیونیست ها با شلیک گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب فلسطینیان ساکن این منطقه کردند.

 

از سوی دیگر، مصطفی محمد عثمان براذعیه شهروند 51 ساله فلسطینی ساکن اردوگاه العروب در شمال الخلیل نیز بر اثر جراحاتی که روز گذشته به وی وارد شده بود به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست روز گذشته این شهروند فلسطینی را به بهانه انجام عملیات مقاومتی هدف تیراندازی قرار دادند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که این شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

 

لازم به ذکر است که با شهادت این دو فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از اکتبر گذشته تاکنون به 229 نفر رسید. 53 نفر از شهدای انتفاضه کودک و نوجوان هستند. همچنین 52 نفر از شهدا ساکن قدس و اطراف آن و 67 نفر نیز ساکن استان الخلیل بودند. دشمن صهیونیستی تا این لحظه همچنان پیکر 14 نفر از شهدای انتفاضه را توقیف کرده و از تحویل آن ها به خانواده هایشان خودداری می کند./847/ب102/د

ارسال نظرات