۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۳۹۰۶۰
علمای بحرین:

اداره اوقاف جعفریه به هیچ وجه نماینده شیعیان نیست

علمای بحرین با صدور پیامی تأکید کردند که اداره اوقاف جعفریه به هیچ وجه نماینده شیعیان نبوده و سخنگوی دولت آل خلیفه به شمار می آید.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرآة البحرین، علمای شیعه بحرین با صدور پیامی نسبت به ادعای سازمان اوقاف جعفریه این کشور درباره خدمات آل خلیفه به شیعیان و همچنین اتهام زنی به علمای ارشد درباره گسترش خشونت و اتهام زنی در جامعه اعتراض کردند.

 

در این پیام آمده است: از پیام اداره اوقاف جعفریه در دفاع از اقدامات ظالمانه دولت علیه شیعیان بحرین و تکذیب هدف قرار گرفتن پیروان اهل بیت(ع) به هیچ وجه تعجب نکردیم چرا که این شأن اداره را نشان می دهد و رییس آن نیز از مدافعان تخریب مساجد از سوی نظام است.

 

علمای بحرین افزودند: همگان می دانند که این اداره به صورت رسمی تحت نظر و وابسته به نظام است و تنها نماینده خودش به شمار می آید نه شیعیان.

 

آنان تأکید کردند: اداره اوقاف جعفریه به هیچ وجه نماینده شیعیان نیست و هرچه می گوید بدون شک گفته های نظام است و انتظار دیگری از آن نمی رود.

 

گفتنی است اداره اوقاف جعفریه بحرین با صدور پیامی ضمن اتهام زنی به علمای ارشد این کشور مبنی بر گسترش کینه و تفرقه در جامعه، شیعیان را برخوردار از همه حقوق قانونی و شهروندی توصیف و هرگونه ظلم و ستم علیه آنان را تکذیب کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات