۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۳۹۱۸۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رسانه‌های غربی درصدد بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که رسانه‌های غربی درصدد بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت هستند، گفت: روحانیت باید با آگاهی از مواضع دشمنان، نسبت به پاسخگویی شبهات جوانان اهتمام داشته باشند.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی امروز در جمع طلاب و روحانیان بسیجی تبریز، اظهار داشت: روحانیت افزون بر نقش تبلیغی، در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارد.


وی با تأکید بر این‌که حضور آگاهانه و با بصیرت روحانیت در صحنه‌های مختلف نظام ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: حقیقت آن است که اسلام، به اسلام شناس واقعی نیاز دارد، از این رو روحانیت بایستی با آگاهی از مواضع دشمنان نسبت به پاسخگویی شبهات جوانان اهتمام داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ثبات قدم در راه تعالی ارزش های دینی را اقتضای زی طلبگی دانست و ادامه داد: دشمنان همواره سعی کرده‌اند میان روحانیت و مردم فاصله و تفرقه بیندازند تا به اهداف شوم خود برسند؛ اما هیچ‌وقت موفق نبوده‌اند؛ هر چند در برخی عرصه‌ها توانسته‌اند قشری از ملت را نسبت به روحانیت بدبین کنند.


حجت الاسلام کاملی فر افزود: اگر اعتقاد بر این است که وجود معنوی روحانیت برای بقای اسلام و ارزش های دینی در نظام ضروری است، بایستی بدون توجه به تبلیغات سوء رسانه های مغرض نسبت به روحانیت، در انجام رسالت تاریخی خود در مقطع حساس کنونی وظیفه شناس باشیم.


وی با بیان این‌که دشمن به دنبال جدایی میان ولایت، روحانیت و مردم است، تصریح کرد: استکبار از این حقیقت غافل است که پیوند میان امام و امت پیوندی عاطفی و ناگسستنی بوده و هیچگاه دچار انحراف و تزلزل نخواهد شد، چنانکه در حماسه نهم دی سال 88 همگان شاهد آن بودند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و عقیدتی بایستی در اولویت فعالیت‌های روحانیان و طلاب بسیجی قرار گیرد، ادامه داد: رسالت خطیر روحانیت در حوزه‌های تبلیغی و نشر معارف دینی بسیار حساس در عصر حاضر است.


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که روحانیت برای تبلیغ مبانی دینی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، تصریح کرد: محرومیت زدایی و شرکت در اردوهای جهادی، فضایی را برای ارتباط صمیمی روحانیان با اهالی روستاها فراهم می کند که در نهایت موجب ارتقای روحیه معنوی روستائیان و مردم مناطق محروم خواهد بود./935/202/ب2

 

ارسال نظرات