۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۳۹۴۳۵
آيت الله نمازي:

گزارش غیر منصفانه دبيركل سازمان ملل توطئه ای علیه جمهوری اسلامی است

نماينده ولي فقيه دركاشان با انتقاد از گزارش شیطنت ‌آمیز بان کی مون گفت: ملت ايران و مسؤولان موضع گيري غير منصفانه، غير عادلانه و غيركارشناسانه دبير كل سازمان ملل را يك توطئه بر عليه خود مي دانند و آن را محكوم مي كنند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان که در مصلي بقيه الله الاعظم برگزار شد، با اشاره به برگزاري اولين نماز جمعه به فرمان امام خميني(ره)در 5 مرداد ماه سال 58 توسط آيت الله طالقاني، بيان داشت: نماز جمعه يكي از هدايا و عطيه هاي عرشي و آسماني است كه خداوند نصيب امت مرحومه ‹‹پيامبراكرم›› كرده است.

 

وي با اشاره به فضائل فراوان نماز جمعه در آيات و روايات، گفت: اگر كسي سه جمعه متوالي بر اثر كوتاهي و سبك شمردن در نماز جمعه شركت نكند مهر نفاق بر قلب او زده مي شود و نماز جمعه حج فقرا است.

 

آيت الله نمازي، با تأكيد بر اينكه،نماز جمعه داراي آثار و بركات و ظرفيت هاي زيادي است، افزود: اگر نظام جمهوري اسلامي ايران و مسؤولان نظام بتوانند و اين هنر را داشته باشند كه از تمام ظرفيت هاي نماز جمعه استفاده كنند مي توانند بسياري از معضلات و مشكلات اخلاقي، اجتماعي، سياسي و مشكلات مديريتي و سازمانها را برطرف كنند.

 

به گفته وي، نماز جمعه در سلامت جامعه، خانواده، امنيت جامعه، اتحاد ملي، مقابله و مقاومت با دشمنان و افزايش آگاهي امت و اقتدار ملي و حل مشكلات و رسيدگي به نيازمندان موثر است.  

 

بان كي مون در گزارش خود شيطنتي كرده است كه هيچ ربطي به سازمان ملل ندارد

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه با اشاره به تهيه گزارش ضد ايراني بان كي مون دبيركل سازمان ملل، اظهارداشت: عليرغم اينكه دبيركل سازمان ملل در اين گزارش اعتراف كرده جمهوري اسلامي ايران به همه تعهدات خود در مذكرات1+5 عمل كرده است اما شيطنت هايي در گزارش او ديده مي شود.

 

آيت الله نمازي با بيان اينكه بان كي مون در اين گزارش شيطنتي كرده است كه هيچ ربطي به سازمان ملل ندارد و در شرح وظايف سازمان نيست، خاطرنشان كرد: دبيركل سازمان ملل، عملكرد و آزمايش موشك هاي بالستيك ايران بر خلاف روح برجام دانسته و با اين كارخود يك امتياز به آمريكا داده است.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان، گفت: غرب، صهيونيست جهاني و آمريكا بدانند، ملت بزرگ ايران و مسؤولان قهرمان جمهوري اسلامي ايران، موضع گيري غير منصفانه، غير عادلانه و غيركارشناسانه دبير كل سازمان ملل را يك توطئه بر عليه خود مي داند و آن را محكوم مي كند.

 

مردم تركيه بايد هزينه سوء مديريت اردوغان را پرداخت كنند

آيت الله نمازي، با اشاره به افزايش فشار به ملت و روحانيت بحرين توسط حكومت تحميلي آل خليفه، يادآور شد: 217 نفر از علماي بحرين در بيانيه اي از جهان اسلام و علماي اسلام خواستار حمايت و پيشتباني شدند.

 

وي افزود: تعدادي از جنگنده هاي فرانسه شهری در شمال حلب را بمب باران كردند تا وانمود كنند اين حمله توسط ائتلاف كشورهاي غربي عليه داعش انجام شده است، در حاليكه است مردم سوريه را هدف بمباران خود قرار داده اند و 227 نفر از مردم مظلوم شهرمنبج را به شهادت رسانيدند.   

 

آيت الله نمازي با بيان اينكه مردم تركيه بايد هزينه سوء مديريت اردوغان را پرداخت كنند، خاطرنشان كرد: اردوغان يكي از حاميان داعش است كه خاك تركيه را تبديل به ميدان آموزش و تداركات و تسلحيات داعش كرده بود.

 

كودتاي هفته گذشته تركيه در هاله اي از ابهام است

به گفته وي، كودتاي هفته گذشته در تركيه در هاله اي از ابهام است و مشخص نيست كودتاي تركيه توسط ارتش و با توطئه و دسيسه خود اردوغان بوده است تا با اين بهانه مخالفان خود را سركوب كند و تاكنون 50 هزار را نفر را يا اخراج و يا تبعيد كرده است.

 

آيت الله نمازي با اشاره به فرا رسيدن پنج مرداد ماه سالروز عمليات افتخار آميز مرصاد،افزود: صدام بعد ازقطعنامه 598 سازمان ملل مبني بر دعوت طرفين به آتش بس، سازمان منافقين در عراق را براي حمله نهايي به ايران و تصرف شهرهاي كرمانشاه و همدان و اشغال تهران و پايان دادن به انقلاب اسلامي و واگذاري حكومت ايران به دست منافقين تجهيز كرد.

 

وي ادامه داد: 5 هزار نفر از منافقين با تمام تجهيزات و جنگ افزاركامل و با پشتيباني توپخانه و هواپيماهي عراقي به ايران حمله كردند، اما با اعلام خبر حمله منافقين، ملت غيور ايران و جوانان قهرمان ايران به طرف غرب حركت كردند و ارتش و سپاه نيز پيشروي نيروهاي منافقين و عراقي را متوقف كردند.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان،يادآور شد: پنجم مرداد عمليات مرصاد با رمز يا علي ابن ابيطالب(ع) آغاز شد و در اين عمليات 2 هزار و 500 نفر از منافقين به هلاكت رسيدند و 400 دستگاه  نفر بر و خودرو و تانك هاي دشمن منهدم و مابقي نيروهاي دشمن به داخل عراف فراركردند./1307/پ201/ج1

ارسال نظرات