۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۴۴۱
نماینده ولی فقیه در کرمان:

با وجود عمل به تعهداتمان همچنان شاهد بدعهدی آمریکا هستیم

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: در زمانی که کسی باورش نمی شد ما انرژی هسته ای را به دست آوردیم، با تلاش دولت و بیش از یک سال مذاکره فشرده توافقاتی حاصل شد که ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما آمریکا همچنان بدعهدی می کند.
سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر، گفت: دشمن هیچ گاه نتواسنته ملت ایران را به زانو در بیاورد اما ضررهایی به کشور وارد کرده است؛ هدف دشمن از ضربات خود، نابودی جمهوری اسلامی است که تا کنون به هدفش نرسیده است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا حرکت رو به جلویی داشت و دشمن برای نابودی و جلوگیری از این حرکت تمام تلاش خود را کرد؛ تحمیل جنگ 8 ساله علیه ملت ایران از تلاش های مهم دشمن برای نابودی ایران اسلامی بود که با فداکردن هزاران جوان و تحمل شکنجه های فراوان از میهن اسلامی عزت مندانه دفاع شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: مزدوران رژیم بعث از بدترین اعمال برای شکنجه رزمندگان ما استفاده کردند؛ بنده بعضی اوقات که کتاب خاطرات آزادگان را می خوانم تحمل خواندن بعضی قسمت ها را ندارم اما آن ها این شکنجه ها را تحمل کردند و پای این انقلاب ایستادند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمان با تشکر از نهادهای امنیتی، اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان نظام توطئه کرده بودند تا در شب های قدر و دیگر ایام مهم عملیات تروریستی انجام دهند که با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی توطئه کشف و عوامل آن دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران، ابراز داشت: نماز جمعه مهم ترین خاکریز نفوذ ناپذیر انقلاب اسلامی است که اولین بار پس از انقلاب از سوی آیت الله طالقانی این فرد ستودتی و وارسته خوانده شد؛ به گفته امام خمینی ایشان سال های زیادی از عمر خود را در زندان بودند؛ من آیت الله طالقانی را چند بار دیدم و مدتی که در شهرستان بافت تبعید بود هم با ایشان ملاقات داشتم.

 

امام جمعه کرمان ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب در علوم مختلف پیشرفت پرشتابی داشتیم به ویژه در زمانی که کسی باورش نمی شد ما انرژی هسته ای داشته باشیم؛ با تلاش دولت و بیش از یک سال مذاکره فشرده توافقی حاصل شد که ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما آمریکا همچنان بدعهدی می کند؛ رییس جمهور و رییس مجلس نیز تهدید کردند اگر آمریکا همچنان بدعهدی کند ایران در این توافق تجدید نظر می کند؛ این موضع جای تشکر دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری خاطرنشان کرد: استان کرمان در شمار استان های خشک و کم آب قرار دارد که لازم است در همه بخش ها در مصرف آب صرفه جویی شود؛ نه تنها آب بلکه در سایر وجوه مصرفی جامعه ما اسراف زیاد است./201/9704/ب1

ارسال نظرات