۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۳۹۶۲۳

نخستین استودیوی تخصصی آثار صوتی قرآن کریم افتتاح می شود

اولین استودیوی تخصصی آثار صوتی قرآن کریم با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از محل اعتبارات کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی سه شنبه ٥ مردادماه در مشهد افتتاح خواهد شد.
قرآن

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، اولین استودیوی تخصصی آثار صوتی قرآن کریم با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از محل اعتبارات کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی سه شنبه ٥ مردادماه در مشهد افتتاح می شود.

 

اولین استودیوی تخصصی آثار صوتی قرآن کریم به همت موسسه جامعه قاریان مشهد و با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد.

 

این استودیو با هدف توسعه کمی و کیفی آثار صوتی و تصویری قرآنی ممتاز و همچنین ایجاد بستری جدید در حمایت از استعدادهای برتر قرآنی کشور در حوزه های مختلف قرآنی افتتاح خواهد شد.

 

شایان ذکر است، در این مراسم افتتاحیه حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، اصغر امیرنیا، دفتر تبلیغ و ترویج و همچنین تعدادی از معاونین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش، مسئولان استان خراسان رضوی حضور دارند./836/د102/ل

ارسال نظرات