۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۳۹۶۳۲
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

مشکلات ثبتی زمین‌های اوقاف در آیسک برطرف می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به مشکل ثبتی زمین‌های اوقافی و ملکی در آیسک گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی رفع این مشکل را در دستور کار قرار داده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مشکل ثبتی زمین‌های ملکی و اوقافی شهر آیسک برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهر آیسک بیش از 40 سال برای ثبت زمین‌های ملکی و اوقافی دچار مشکل بوده‌اند، افزود: با پیگیری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی رفع مشکلات مردم این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: مقرر شد در صورت تأیید رئیس نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  پذیره اولیه املاک با حداقل قیمت ممکن به صورت قسطی از مردم دریافت و پذیره تفکیک هم گرفته نشود.

گرایلی افزود: در سال‌های بسیاری مردم آیسک به دلیل اینکه زمین‌ها و موقوفات ملکی آن‌ها تفکیک و مشخص نشده دچار مشکلات زیادی بودند.

وی با توجه به اینکه آیسک دارای شهروندانی متدین و آگاه است، بیان کرد: این اداره تلاش لازم برای رفع مشکلات موجود را خواهد داشت.922/101/ب3

ارسال نظرات