۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۳۹۹۴۴
معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

سیاست دشمنان، بدبین ساختن مردم به اسلام و آموزه های اسلامی است

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه شکل گیری فرقه های ضاله با هدف خشکاندن ریشه اسلام صورت گرفت، گفت: سیاست دشمنان، بدبین ساختن مردم به اسلام و آموزه های اسلامی است.
حجت الاسلام مهدی محمدی فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم از رسالت های اصلی حوزه های علمیه، طلاب و روحانیان است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: مردم باید روحانیت صادق و مخلص را که با تمام وجود در راه حراست از اسلام تلاش می کنند مورد توجه قرار دهند و گول تبلیغات ضد اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه در عصر حاضر دشمنان با تمام قوا به جنگ با اسلام برخاسته اند و این جنگ، جنگی سخت افزاری نیست، بلکه سیاست دشمنان، بدبین ساختن مردم به اسلام و آموزه های اسلامی است.

 

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: شکل گیری فرقه های ضاله با هدف خشکاندن ریشه اسلام صورت گرفت و نوعی انزوای اعتقادی را پدید آورد، دشمنان اندیشه های باطل خود را در قالب اسلام به مردم عرضه می کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: فرقه های ضاله موجب ایجاد دوگانگی در عقاید مردم شده و دیدگاه برخی از مردم را به اسلام منفی می کنند، با پیدایش فرقه های ضاله، جنگ دشمنان علیه اسلام شکل تازه ای به خود گرفت.

 

وی اظهار داشت: باید آگاهی افراد از هدف شکل گیری فرقه های ضاله را افزایش داده و مسلمانان با دشمن شناسی و بصیرت، نقشه های شوم آن ها را خنثی کرده و اجازه پیشبرد اهداف را به دشمنان اسلام و دین ندهند.

 

حجت الاسلام محمدی فر در ادامه گفت: به منظور آشنایی بیشتر طلاب با فرقه های ضاله، دوره آشنایی و نقد و بررسی فرقه های وهابیت، بهاییت و زرتشت ویژه طلاب خواهر و برادر و به صورت مجازی برگزار می شود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: این دوره از چهارم مردادماه سال جاری آغاز شده و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد و شرکت کنندگان در تمام شب های هفته به استثنای پنجشنبه و جمعه از ساعت 21.30 تا 23 از آموزش های لازم بهره مند می شوند./857/302/ب2

ارسال نظرات