۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۴۰۰۷۸
از سوی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا مشهد؛

کارگاه تکنیک های آرام سازی ذهن و کنترل خشم برگزار می شود

کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، کارگاه تکنیک های آرام سازی ذهن و کنترل خشم را برگزار می کند.
پوستر خشم

خانم حلیمه نادری، مسؤول کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، کارگاه تکنیک های آرام سازی ذهن و کنترل خشم را برگزار می کند.
 

وی به ماهیت خشم اشاره کرد و گفت: پيامبر اکرم(ص) می فرمایند:« اِنَّ الغَضَبَ مِنَ الشَّيطانِ وَاِنَّ الشَّيطانَ خُلِقَ مِنَ النّارِ وَاِنَّما تُطفَأُ النّارُ بِالماءِ فَاِذا غَضِبَ اَحَدُكُم فَليَتَوَضَّ؛ خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى از شما به خشم آمد، وضو بگيرد.».
 

مبارزه با افکار منفی
 

نادری با اشاره به این که در این کارگاه چگونگی مدیریت خشم و هیجان بررسی می شود، ابراز کرد: مبارزه با افکار منفی، تلقین مثبت، حل تعارضات، کنترل خشم، مدیریت هیجان، از جمله محورهای مورد بحث این کارگاه است.
 

مسؤول کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با بیان این که این دوره با حضور 60 نفر از اساتید، دانشجویان و طلاب برگزار می شود، افزود: استاد این کارگاه، آقای حمید صادقیان،کارشناس مسائل خانواده و استاد دانشگاه  است.
 

نادری افزود: این دوره از پنجم مرداد، روزهای سه شنبه در کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد واقع در امام خمینی 48 و 50 برگزار می شود.
 

مسؤول کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 38552790 تماس بگیرند./1309/302/ب3
 

ارسال نظرات