۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۴۰۶۳۷
امام جمعه اشترینان:

نماز جمعه قرارگاه بصیرت، ایمان و تقوا است

امام جمعه اشترینان نماز جمعه را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: نمازجمعه قرارگاه بصیرت، ایمان و تقوا است.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت السلام مجتبی بیرانوند، بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری بخش اشترینان با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی در سال 58، گفت: اقامه نماز جمعه موجب اتحاد و همبستگی ملت مسلمان می شود.

 

وی با بیان این که نماز جمعه قرارگاه بصیرت، ایمان و تقوا است، بیان داشت: اقامه نماز جمعه حاصل آینده نگری و روشن بینی دیروز رهبر کبیر انقلاب است.

 

حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 850 نقطه کشور خاطرنشان کرد: امروز نماز جمعه در 18 شهر استان لرستان برگزار می شود.

 

وی دعوت مردم به حضور در نماز جمعه را مهم ترین وظیفه مؤمنان خواند و بیان داشت: حضور در نماز جمعه موجب استحکام پایه های دین می شود.

 

امام جمعه اشترینان در ادامه با تأکید بر ساماندهی قبور شهدای گمنام، اظهار داشت: این مصوبات سال گذشته مورد تأکید قرار گرفته و تاکنون عمل نشده است.

 

وی ابراز کرد: امیدواریم که با پیگیری های معاونت استانداری و فرمانداری ویژه بروجرد این امر در جهت احترام به شهدای گرانقدر عملی شود.

 

حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به این که ۱۷ مصوبه از سوی شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکنون به نتیجه نرسیده است، افزود: امید است با پیگیری های جدی این مصوبات، بخشی از مشکلات استان و شهرستان ها برطرف شود.

 

وی در پایان بیان داشت: دیدار مردم لرستان در ایام سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با رهبر معظم انقلاب فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با ایشان است که با پیگیری نماینده ولی فقیه و استاندار این دیدار تدارک دیده شده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات