۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۴۰۸۰۳

درخواست علمای اسلامی حلب از بازگشت تروریست ها به آغوش وطن

علما و مبلغان اسلامی حلب از همه ساکنان حلب که راه خود را گم کرده یا فریب خورده اند خواستند باردیگر به آغوش وطن بازگردند و سلاح خود را تحویل دهند.
تروریست های داعش

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای حلب از مردم شهر خواستند که به دعوت فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح مبنی بر همکاری با ارتش سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات به شهر، پاسخ مثبت دهند.


روحانیان حلب تاکید کردند: دفاع از کشور از بزرگ ترین ارزش های دینی و انسانی در بین همه انسان به شمار می رود و به همین دلیل است که دین عشق به کشور را جز ایمان فرد دانسته است.


به گزارش ایرنا، آنها در ادامه افزودند: تاکید بشار اسد رییس جمهوری بر اجرای عفو عمومی در سوریه از آغاز اقدامات تروریستی در کشور و اظهارات ایشان مبنی بر این که همه کسانی که سلاح را تحویل دهند مشمول عفو خواهند شد، درواقع بیانگر یکی از بزرگ ترین نعمت هایی است که رهبر پیروز برای حفظ وطن خود و نیز شهروندان کشورش از آن برخوردار است.


علمای حلب افزودند: صدور عفو عمومی از سوی رییس جمهوری در واقع نمایانگر دعوت رهبر کشور از همه افراد برای بازگشت به آغوش وطن بوده و اظهارات فردی است که هرگاه قول داده است به قول خود عمل کرده است.


روحانیان حلب درپایان خطاب به افراد مسلح گفتند: این فرصت (صدور عفو عمومی) برای همه کسانی است که سلاح در دست دارند تا سالم و عفو شده به آغوش وطن بازگردند و شهر ما حلب سزاوار وفاداری، عشق و عمل و سازندگی است و بدانید که ارتش عربی سوریه فرزندان، برادران شما هستند و با آنها همراه باشید و برای نابودی توطئه گران علیه کشورمان سوریه و شهرمان حلب پشتیبان نیروهای ارتش باشید.


بشار اسد رییس جمهوری سوریه روز پنجشنبه در فرمانی چهار بندی، کسانی که با سلاح حمله کرده یا از دادگاه فرار کرده و نیز افرادی را که اقدام به گروگان گیری کرده اند، مشروط به رعایت برخی نکات مشمول عقو قرار داد./982/ب102/د

ارسال نظرات