۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۴۴۰۸۶۹
استاد حوزه علمیه:

آل خلیفه از وحدت مسلمانان وحشت دارد

استاد حوزه علمیه یکی از مهم ترین راهکارها از طریق رسانه ها و راهپیمایی است که حمایت خود را از شیخ عیسی قاسم اعلام کنیم، از این رو آل خلیفه از وحدت مسلمانان ترس دارد و اگر بفهمد مردم در صحنه حضور دارند از این جنایات دست بر می دارد.
آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین

حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه محمودیه و ابراهیمه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: آل خلیفه از زمان پایه گذاری خود به دنبال این بود که نقاط ضعفی را از شیعیان پیدا کند و به خود شیعیان برگرداند و کاری انجام دهند که شیعیان پیشرفت نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: وقتی آن ها متوجه شدند که نمی توانند از طریق جنگ وارد ایران شوند سعی کردند تا آن جایی که می توانند جلوی توسعه و پیشرفت ایران را بگیرند، همچنین تمام بحث آن ها ایران بود نه هیچ کشور دیگری.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: کساني که سخنراني‌هاي شيخ عیسی قاسم را دنبال يا استماع کرده باشند، به خوبي مي‌دانند، زبان وي، زبان حال مردم است و هيچ‌گاه کسي موفق نشده، او را از گفتن حق يا حقيقت يا دفاع از آن بازدارد.

 

حجت الاسلام هدایتی اظهار داشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم از ميان مردم برخاست و اين مردم بودند که به وي اين جايگاه رفيع را بخشيدند او شهرت و معروفيت خود را از طريق رسانه‌ها و راضي و خشنود کردن آنها به دست نياورده و به همين دليل، شيعيان بحرين، همواره مطيع و فرمانبر اوامر و دستورات و اشارات او هستند.

 

وی بیان داشت: خطبه هاي شیخ عیسی قاسم در نماز جمعه بحرين نيز همواره يکي از نگراني هاي آل خليفه بوده است، زيرا صدور يک کلام از سوي شيخ، براي مردم به منزله موضع ولايت امر و مراجع تلقي مي شود و مي تواند در ظرف زماني کوتاهي، سرنوشت منطقه را تغيير دهد.

 

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین راهکارها از طریق رسانه ها و راهپیمایی است که حمایت خود را از شیخ عیسی قاسم اعلام کنیم، از این رو آل خلیفه از وحدت مسلمانان ترس دارد و اگر بفهمد مردم در صحنه حضور دارند از این جنایات دست بر می دارد.

 

وی در پایان گفت: مردم ایران باید با رهبری و رئیس جمهور و مسوولان اتحاد داشته باشند و هر دستوری که از سوی ولایت صادر می‌شود انجام دهند؛ ما باید با خودمان اتحاد داشته باشیم، چون دشمن از این اتحاد می ترسد./302/866/ب1

ارسال نظرات