۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۴۰۸۷۱
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

هدف دشمن از ترویج اسلام رحمانی تغییر باورها است

استاد درس خارج حوزه علمیه با تاکید بر اینکه توسعه و ترویج اسلام رحمانی، هدف دشمن از تغییر باورها است، گفت: دشمن به دنبال این است که مسلمانان با سر باز زدن از نبرد با اسرائیل و آمریکا به جهان اسلام و کشور خود خیانت کنند.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب عضو قرارگاه مرکزی عمار شامگاه جمعه در مراسم عزاداری امام جعفرصادق(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی در کشور، گفت: دشمن به دنبال تغییر باورها و یا به فرموده رهبر معظم انقلاب، در صدد نفوذ فرهنگی بوده و تحقق آن به مثابه تکرار شهادت امام جعفرصادق(ع) است.

 

وی با تاکید بر اینکه توسعه و ترویج اسلام رحمانی، هدف دشمن از تغییر باورهاست، افزود: دشمن به دنبال این است که مسلمانان با سر باز زدن از نبرد با اسرائیل و آمریکا به جهان اسلام و کشور خود خیانت کنند.

 

عضو هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام، فتح اذهان را یکی دیگر از اهداف دشمن در ترویج اسلام رحمانی عنوان و تاکید کرد: در این برهه از زمان، تمامی مسلمانان وظیفه دارند با پرداختن به کارهای فرهنگی که به فرموده امام جعفرصادق(ع) نوعی اقدام به هنگام است از اسلام و آموزه های دینی دفاع کنند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: در صورت ترویج اسلام رحمانی، ضربات جبران ناپذیری بر پیکره دین مبین اسلام، کشور و جامعه اسلامی وارد و سر حق نیز بریده می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه با آینده‌نگری و قدرت اطلاعاتی نسبت به اتفاقات روز جهان و تدابیر اندیشمندانه در جهت شناخت دشمن و خنثی کردن توطئه های شوم استکبار اقدام به هنگام که تلفات کمتر و نتیجه صددرصدی در پی داشته انجام داده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ناپسند صحابه شیاطین و حیوان صفتان در تخریب قبور ائمه اطهار، تصریح کرد: آن دسته از افراد که معتقدند هزینه های پرداختی به بازسازی عتبات عالیات باید در داخل کشور خرج فقرا شود بدانند مشارکت در بازسازی و ساخت درب های عتبات عالیات به عنوان درب های بهشت امری خداپسندانه بوده و باید با مشارکت در این طرح ها موجبات خشنودی حضرت حق و عصبانیت شیاطین را فراهم کنند.

 

عضو هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام ابراز داشت: داعش و تکفیری ها از وهابیت ریشه دارند و هدف آنان از تخریب قبور ائمه اطهار و تخریب و نابودی قبر رسول الله است، چرا که توسعه بندگی و ترویج دین خدا را در زیارت مسلمانان از این اماکن مقدس می دانند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به شجاعت و ایثارگری شهدای حرم، گفت: در شرایطی که جهان اسلام و قبور ائمه اطهار در خطر هستند هر کس به نوعی در حفظ این اماکن مطهر مشارکت دارد، یکی با اهدای خون خود و دیگری با اهدای دارایی خود به بازسازی عتبات عالیات ارادت خود را نسبت به اهل بیت (ع) ثابت می کند./202/851/ب1

ارسال نظرات