۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۴۰۸۷۶
رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه:

گسترش روحیه ناامیدی با هدف تضعیف نظام اسلامی صورت می گیرد

رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه با بیان این که گسترش روحیه ناامیدی با هدف تضعیف نظام اسلامی صورت می گیرد، گفت: دشمنان به دنبال تضعیف باورهای دینی هستند تا بتوانند سکولاریسم را گسترش داده و به اهداف خود برسند.
رییس دفتر قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین بابایی، رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه امروز در یادواره شهدای منطقه گزناسرا که در روستای نوجمه برگزار شد با بیان این که شهادت از مقام و جایگاه بسیاری برخوردار است، گفت: افراد حاضر در این مراسم برای شهدا حضور پیدا کردند و این ارزشمند است.


وی افزود: شهدای گرانقدر برای خداوند متعال در این مسیر قرار گرفتند و آگاهی و اختیار داشتند که سبب تمایز آن با انواع دیگر مرگ می شود.


حجت الاسلام بابایی ادامه داد: شهدا راهنمای بسیار خوبی هستند و می توانیم از این عزیزان بهره گیری شایسته ای داشته باشیم که سبب نورانیت انسان می شوند.


رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه تصریح کرد: دشمن شیوه جنگ خود را با تغییر داده و به دنبال جنگ مستقیم تسلیحاتی با نظام اسلامی نیستند.


حجت الاسلام بابایی ادامه داد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس صحنه های ارزشمندی از ایثار و مجاهدت را خلق کردند و تلاش هایی والایی داشتند.


رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه بیان داشت: دشمن در دفاع مقدس از بسیاری کشورهای دنیا کمک گرفت تا بتواند اهداف و خواسته های خود را محقق کند اما نتوانستند به موفقیت برسند.


حجت الاسلام بابایی افزود: کشورهای محور مقاومت درس آموخته مکتب انقلاب اسلامی هستند و ارادت و علاقه بسیاری به مقام معظم رهبری دارند.


وی با بیان این که گسترش روحیه ناامیدی با هدف تضعیف نظام اسلامی صورت می گیرد، گفت: دشمنان به دنبال تضعیف باورهای دینی هستند تا بتوانند سکولاریسم را گسترش داده و به اهداف خود برسند.


رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه اظهار داشت: تضعیف کانون گرم خانواده از طریق شکاف نسلی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است و می خواهند آن را محقق کنند.


وی افزود: دشمنان به دنبال ترویج مفاسد اخلاقی و حمایت از آزادی های غیرمعقول در جامعه هستند و ضرورت دارد مراقب های شایسته ای صورت گیرد.


حجت الاسلام بابایی با بیان این که ترویج سیره شهدا امری مهم و اساسی است، گفت: باید قدردان شهدای عزیز خود باشیم که در مسیر اعتلای نظام اسلامی قدم برداشتند.


رییس دفتر حوزه ریاست قوه قضاییه ادامه داد: ضرورت دارد راه شهدا را ادامه داده و در مسیر اندیشه ها و آرمان های این بزرگواران قدم برداریم تا آنان فراموش نشوند.

 

گفتنی است؛ همه ساله یادواره شهدای والامقام منطقه گزناسرا با هدف پاسداشت مقام والای شهدای عزیز برگزار می شود./202/1314/ب1

ارسال نظرات