۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۴۰۹۰۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

محاکمه مفسدان اقتصادی مطالبه مردم از مسؤولان است

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که محاکمه مفسدان حرام خوار مهم ترین مطالبه شهدا و خانواده های شهدا است که باید به طور جدی برخورد شود، گفت: گروهی اندکی از مدیران با حرام خواری، طیف وسیع مدیران کشور را زیر سؤال برده اند که باید از سوی دولت، مجلس و قوه قضائیه برخورد و محاکمه اسلامی انجام شود.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید غواص حسینعلی بالویی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: استمرار مسیر شهداست این مراسم ها که با توجه به شیطنت ها و فریبکاری دشمنان برگزاری این نراسم ها ضروری است.

 

وی افزود: برخی موارد به ذهن جوانان خطور می شود که چرا باید شهید بدهیم که باید به آثار شهادت بیشتر پرداخته شود و بدانیم برگزاری این مراسم ها و دهه عاشورا حفظ نهضت امام حسین(ع) شده و عاشورا را از انحراف مصون داشت.

 

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به این که اسلام مکتبی است برای رساندن انسان به خدا که هم برای انسان از نظر مادی و باطنی، سبک زندگی دارد، افزود: آمدن شهدای غواص عملیات فرهنگی در میان مسلمانان و ایرانیان ایجاد کرد که شهید بالویی ودیعه خداوند برای شما است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: از نظر اسلام آنچه موجب نرسیدن انسان به خدا و مانع لذت از زندگی می شود، از نظر احادیث فقر است که از هر تلخی تلخ تر است و سبب از بین رفتن شرافت می شود و انسان باهوش را لال می کند.

 

وی با بیان این‌که فلسفه شهادت چیست و چرا باید بهترین انسان های ما در مسلخ شهادت بروند، یادآور شد: انسان ها به سه دسته خوش دین، بی دینی و بددینی تقسیم می شوند که بددینی بدتر از بی دینی است و مشکلات جهان اسلام زیر سر بددینان است کسانی که دین غلط دارند.

 

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: امروز مصیبت بزرگ جهان اسلام، تکفیری ها و داعشی ها هستند که با پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله وارد شده اند و اهل نماز و قرآن هستند و بی دین نیستند و بددین هستند و با بددینی زشت تزین کارها را بنام دین انجام می دهند.

 

وی افزود: جهاد نکاح کار زشتی است که بی دین انجام نمي دهد، با اره انسان می کشند، انسان ها را آتش زده و قطعه قطعه می کنند و هیچ بی دینی چنین نمی کند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به این که شهدای گرانقدر با تأسی از سیره و منش اهل بیت(ع) راه جهاد و شهادت را برگزیدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت و در راه رضای پروردگار با صلابت در دفاع از اسلام ناب و حرم اهل بیت(ع) به میدان آمدند.

 

وی با بیان این که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز از اسلام، قرآن و حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، بیان داشت: امروز مردم ولایت مدار ایران اسلامی با تقدیم شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم معصومین و اهل بیت(ع) موجب اقتدار و صلابت کشور در خارج از مرزها هستند.

 

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که جانفشانی‌ و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه شده و ما باید قدردان این اقتدار و آرامش کشور باشیم، تصریح کرد: اگر خون های پاک این شهدا نبود امروز در مرز های داخلی باید با تروریست ها مقابله می کردیم.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم ادامه‌ دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی هستند، افزود: همان گونه که شهدا در هشت سال دفاع مقدس اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشورمان را ندادند، امروز شهدای مدافع حرم پا جای پای این شهدا گذاشته و از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع می‌کنند.

 

حجت الاسلام تویسرکانی بیان داشت: فقر مادی بر اثر فقر دینی ایجاد می شود و فقر اقتصادی میوه فقر فرهنگی است و فرهنگ صحیح دینی باید مورد توجه قرار گیرد که پشت همه فقرها، یهود است تا باایجاد فقر، مسلمانان را به اسارت درآوردند. 

 

وی گفت: شهدا زمانی که دین خدا در حال تحریف است به داد ما می رسند و همه ما مدیون شهدا هستیم و اگر نبودند فقر اقتصادی و فرهنگی ما را نابود می کرد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین با بیان این که محاکمه مفسدان حرام خوار مهم ترین مطالبه شهدا و خانواده های شهدا است که باید به طور جدی برخورد شود، افزود: گروه اندکی از مدیران با حرام خواری، طیف وسیع مدیران کشور را زیر سؤال برده اند که باید از سوی دولت، مجلس و قوه قضائیه برخورد و محاکمه اسلامی انجام شود.

 

وی همچنین با بیان این که جامعه دینی باید زیر سایه ولایت و ائمه با فقر مادی مبارزه کند، افزود: مقابله با فقر و نوکری مردم مهم ترین برنامه های شهدا و ائمه و بزرگان دین بوده است و باید با مبارزه صحیج با فقر در ترویج دین و تبیین آن تلاش شود.

 

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: دین یعنی قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اصول کافی، رساله عملیه، اندیشه امام راحل و رهبری که باید زیر سایه ولایت و ائمه اطهار(ع) و ادامه راه شهدا با فقر مادی مقابله و مبارزه کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر هم در این مراسم یادآور شد: شهدا با ایمان مستحکم به ولایت در این مسیرگام نهادند و اکنون خانواده هایشان نیز در این راستا حرکت می کنند و خانواده هایی با یک، دو و سه شهید در مییر ولایت قرار دارند.

 

علی نجفی افزود: بصیرت شهدا آنقدر بود که با فرمان رهبر وارد جبهه ها شده و با دوری از زندگی دنیوی، در نزد خداوند و از نعمات الهی متنعم شدند.

 

وی گفت: بهشهر هم اکنون میزبان 6 شهید غواص است که پنج شهید گمنام و شهید حسینعلی بالویی از شهدای غواص این شهرستان و باعث عزت دوباره ما هستند.

 

در این مراسم از حمید آزموده شهردار بهشهر به دلیل فضاسازی مناسب برای تدفین دو شهید گمنام غواص در پارک ملت بهشهر تجلیل شد./201/1317/ب1

ارسال نظرات