۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۴۰۹۱۲
کارشناس مذهبی:

فعالیت هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی باشد

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با بیان این که فعالیت هیأت های مذهبی باید در سطح تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: این هیأت ها باید رویکردی فرهنگی، تربیتی و مأموریتی داشته باشند.
اجتماع صادقیون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رحیم آبفروش، ظهر امروز در گردهمایی هیأت های مذهبی استان لرستان که به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در خرم آباد برگزار شد، گفت: هیأت های مذهبی تلاش می کنند در سطح تراز انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

 

وی با بیان این که هیأت تراز انقلاب اسلامی باید رویکردی فرهنگی، تربیتی و مأموریتی داشته باشد، افزود: هیأت تراز انقلاب اسلامی هیأتی است که مورد رضایت اهل بیت(ع) و امام حاضر جامعه اسلامی باشد.

 

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به این که منابع مکتوب در حوزه هیأت های مذهبی محدود است، عنوان داشت: هیأت های مذهبی نباید از هیأت های دیگر استان ها تقلید کنند.

 

وی با بیان این که هیأت مذهبی به عنوان اصیل ترین نظام اجتماعی است، اظهار داشت: ارزش این هیأت ها به توان آنها در تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی است.

 

آبفروش در ادامه با بیان این که ارزش هیأت های مذهبی به تعداد جمعیت و سیاهی لشکر نیست، تصریح کرد: هیأت های مذهبی باید متناسب با جغرافیای محل فعالیت خویش مخاطب را جذب کنند.

 

شایان ذکر است، گردهمایی 300 نفر از فعالان هیأت های مذهبی استان لرستان با مشارکت قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج)، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت های مذهبی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در خرم آباد برگزار شد.

 

گفتنی است، مراسم عزاداری و سینه ‌زنی ششمین امام شیعیان، امام صادق(ع) با حضور عموم مردم، هیأت های مذهبی و جمعی از مسؤولان استانی در خرم آباد برگزار شد./202/9451/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات