۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۴۰۹۳۷
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

طلاب در برابر ناتوی فرهنگی شرق و غرب ایستادگی کنند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام گفت: طلاب انقلابی درس بخوانند، انقلابی حرکت کنند و انقلابی اسلام را تبلیغ کنند و در برابر ناتوی فرهنگی شرق و غرب ایستادگی کنند.
تشییع پیکر شهید گمنام تشییع پیکر شهید گمنام تشییع پیکر شهید گمنام تشییع پیکر شهید گمنام تشییع پیکر شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام ظهر امروز با حضور خیل مشتاقان و عاشقان شهدا در مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه شهدا را الگوهای اخلاقی، معنوی و ایثار در جامعه دانست و ابراز داشت: شهیدان درس استقامت و ایستادگی به ما آموختند و با تأسی از اهل بیت علیهم السلام اسلام و انقلاب را حفظ کردند.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: مبادا پیروان اهل بیت علیهم  السلام راهی به جزء راه انبیا را طی کنند قطعأ اینگونه افراد مورد بخشش خداوند قرار نخواهند گرفت.

 

وی در ادامه با توصیه به طلاب و روحانیان بیان داشت: طلاب انقلابی درس بخوانند، انقلابی حرکت کنند و انقلابی اسلام را تبلیغ کنند و در برابر ناتوی فرهنگی شرق و غرب ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: حوزه های علمیه محل تربیت و رشد سربازان حضرت ولی عصر (عج) است و این مهم به مدارس علمیه نورانیت می بخشد اما حضور شهدای گمنام در حوزه های علمیه معنویت و نورانیتی الهی به طلاب و مدارس می بخشد.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه بنده خادم الشهدا هستم ابراز داشت: حضور شهدا در حوزه های علمیه برکات و اثرات بسیاری را به همراه دارد چرا که شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند لذا خدمت به شهدا خدمت به اسلام است.

 

وی در پایان با تقدیر و تشکر از تمام افرادی که در این مسیر یاری گر هستند اظهار داشت: امید است که رهروان شهدا مورد توفیق و عنایت خاص خداوند متعال قرار گیرند./202/857/ب1

 

 

ارسال نظرات