۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۴۰۹۵۹
مسؤول حوزه علمیه اباالحسن آمل:

بهره گیری از رهنمودهای ولی فقیه زمینه ساز سعادت انسان می شود

مسؤول حوزه علمیه اباالحسن آمل گفت: بهره گیری از رهنمودهای ولی فقیه زمینه ساز سعادت انسان می شود.
مسؤول حوزه علمیه ابالحسن آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حسین موسوی، مسؤول حوزه علمیه حضرت اباالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل امروز در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) و گرامی داشت شهدای غواص آمل که در حوزه علمیه حضرت ابالحسن(ع) برگزار شد اظهار داشت: حضور در این برنامه ها برکات ارزشمندی دارد و انسان باید از آن در مسیر ارتقای معنویت بهره گیری کند.

 

وی تصریح کرد: همه موجودات عالم در زندگی خود هجرتی دارد اما حفظ و صیانت دین مشروط به بهره گیری از کتاب و عترت است و باید از آن استفاده داشته باشیم.

 

مسؤول حوزه علمیه اباالحسن(ع) آمل اظهار داشت: حضور در محضر کتاب و عترت سبب بیمه شدن انسان می شود و آدمی را در مسیر هدایت و رستگاری قرار می دهد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: محبت به اهل بیت معصومین(ع) و امام صادق(ع) همان محبت به قرآن کریم است که حقیقت این کتاب نورانی در وجود ائمه اطهار(ع) قرار دارد.

 

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی نشان داد مصداق تجلی آیه قرآن کریم در راستای بهره گیری از کتاب و عترت است که در راستای ایجاد حکومت اسلامی و ولایت فقیه گام برداشته شد.

 

مسؤول حوزه علمیه اباالحسن(ع) آمل ادامه داد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه زمینه ساز سعادت انسان می شود که ضرورت دارد در این راستا گام های شایسته ای برداریم.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر محب اهل بیت معصومین(ع) هستیم و می خواهیم سنت پیامبر گرامی اسلام را انجام دهیم راهی جز اطاعت از ولی فقیه نداریم.

 

وی تصریح کرد: نیازمند کارهای فرهنگی در راستای تبیین سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) هستیم که حضور در محضر این بزرگواران برکات و دستاوردهای گرانقدری برای انسان دارد.

 

مسؤول حوزه علمیه اباالحسن(ع) آمل ادامه داد: امروز در بیش از بیست استان کشور به استقبال از شهدای عزیز دفاع مقدس رفتند و کشور ما نورانی به حضور این عزیزان والامقام شده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که باید کارهای ما در راستای تحقق سیره نورانی این عزیزان باشد تا مورد شفاعت شهدای والامقام نظام اسلامی قرار گیریم.

 

وی با بیان این که شهدا نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار دادند، گفت: باید در مسیر شهدا قدم برداریم و تکلیف خود را نسبت به این بزرگواران ادا کنیم.

 

مسؤول حوزه علمیه اباالحسن(ع) آمل اظهار داشت: شهدا سرمایه های گرانقدر نظام اسلامی هستند که امروز در میان ما نیستند و باید راه این بزرگواران را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استمرار دهیم.

 

گفتنی است؛ شهید سید حسن فاطمی و شهید سید منصور مهدوی نیاکی از شهدای غواص و خط شکن شهرستان آمل هستند که در دفاع از دین مبین اسلام و ارزش های انقلاب جان های پاک خود را فدا کردند./202/1314/ب1

ارسال نظرات