۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۴۱۳۰۰

سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي برگزار می‌شود

رییس موسسه الحکمه جامعه المصطفی، از برگزاری سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي روز سه شنبه 12 مردادماه 1395 خبرداد.
سمینار

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، حجت الاسلام و المسلمین ملک افضلی از برگزاری «سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي» با همکاری موسسه الحكمه وابسته به جامعه‌المصطفي و ستاد حقوق بشر قوه قضاييه خبرداد.

 

وی در ادامه ابراز داشت: این سمینار روز سه‌شنبه 12/5/95 با سخنراني «آيت‌الله اعرافي»، مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور آغاز و در ادامه مهمانان داخلي و خارجي حاضر در سمينار، ديدگاه‌هاي خود را پيرامون حقوق بشر اسلامي، در قالب سخنرانی علمی ارائه می دهند

 

حجت الاسلام و المسلمین ملک افضلی با بیان موضاعات مطرح در این سمینار افزود: در «سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي» موضوعای همچون «نسبت حقوق و تکالیف از منظر اسلام»، «حق حیات از منظر اسلام»، «حقوق اقلیت ها در اسلام»، «حقوق زنان و کودکان در اسلام» و «تفاوت های حقوق بشر اسلامی و غربی» ارائه خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: در این همایش آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع)، فاروق قسنطینی، رئیس کمیته مشورتی ارتقاء و حمایت از حقوق بشر الجزایر، همچنین دکتر اسماعیلی، عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، همچنین آیت الله رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست، عضو جامعه مدرسین به سخنرانی می‌پردازند.

 

رئیس موسسه الحکمه جامعه المصطفی، در پایان خاطر نشان کرد: نشست مذكور در سالن شهید عارف حسینی مجتمع عالی امام خمینی(ره)، وابسته به جامعه‌المصطفي از ساعت 8:30 لغایت 17 برگزار می شود./1325/د102/ی

ارسال نظرات