۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۴۱۳۵۵
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام کرد؛

۴۲۰حافظ قرآن در آزمون اعطای مدرک تحصیلی شرکت کردند

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به حفاظ کل قرآن کریم از 8 تا 12 شهریور ماه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشوردر دانشکده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه،حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم روزهای 8 تا 12 شهریور ماه  ماه با حضور420 نفر از حافظان کل قرآن کریم برگزار شد.

 

وی گفت: بر اساس جدول پیش بینی شده این آزمون در روزهای 8 و9 شهریورماه  ویژه برادران و 10 تا 12 شهریور ماه  ویژه خواهران در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران از ساعت 8 تا 18برگزار شد.

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در این آزمون حدود 250نفر از خواهران و 170 نفر از برادران حضور یافته و توسط 14 نفر از اساتید و داوران خواهر و برادر مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

به گفته حسینی از این تعداد شرکت کننده 353نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و 67 نفر نیز دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند.

 

آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به حفاظ کل قرآن کریم از 8 تا 12 شهریور ماه  با همکاری سازمان سنجش آموزش کشوردر دانشکده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

 

گفتنی است این آزمون هر ساله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور و بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان سنجش توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود که پذیرفته شدگان در این آزمون موفق به دریافت مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد علوم قرآنی خواهند شد./1325/د102/ی

 

ارسال نظرات