۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۴۱۴۵۴
با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان؛

طرح قرآنی ۱۴۵۰ در خانه های نور لرستان برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری طرح قرآنی 1450 در خانه های نور استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان برگزار می شود.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران خانه های نور استان که در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: در سال های گذشته طرح قرآنی با عنوان 1449 برگزار شده است.

 

وی با بیان این که امسال طرح قرآنی با عنوان 1450 در خانه های نور برگزار می شود، افزود: نام گذاری این طرح قرآنی برگرفته از سال نزول قرآن است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: طرح 1450 در هزار و چهارصد و پنجاهمین سال نزول قرآن اجرا می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری طرح فرهنگی، قرآنی  و تابستانی 1450 را غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان بیان کرد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: محوریت برگزاری طرح قرآنی 1450 سوره مبارکه حدید با 29 آیه و روخوانی، روانخوانی، حفظ و مفاهیم این سوره است.

 

وی در ادامه ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی بین نسل جوان را از دیگر اهداف برگزاری این طرح قرآنی بیان کرد و گفت: نهادینه ساختن تعالیم دینی در جامعه به ویژه بین جوانان خنثی کننده هجمه های فرهنگی و عاملی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان قرآن را کتاب هدایت و سعادت بشر خواند و تصریح کرد: فراگیری تعالیم دینی و پیروی از سبک زندگی اسلامی لازمه تحکیم اعتقادات و باورهای دینی مردم است.

 

گفتنی است، طرح قرآنی 1450 در ایام اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در خانه های نور کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به مدت 16 جلسه حضوري و در 32 ساعت برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات