۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۴۱۴۸۳
منصوری آرانی در گفت‌و گو با رسا:

نمی‌توانیم هم در جبهه حق باشیم و هم تامین کننده منافع شیطان

نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس نهم گفت: آمریکا محور نظام شیطانی است و ما نمی‌توانیم هم بر مواضع به حق خود استوار باشیم و هم منافع شیطان را تامین کنیم.
عباسعلی منصوری آرانی

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار  اقشار مختلف مردم و تاکید بر بی اعتمادی به آمریکایی‌ها، اظهار کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری به عنوان محور راهبردهای نظام به عنوان تکلیف است و راه را برای همه نشان می‌دهد.

 

وی با بیان این که همه دستگاه‌های قوای سه گانه موظف‌ به اجرای دستورات راهبردی رهبر معظم انقلاب هستند، تصریح کرد: البته رهبر معظم انقلاب همیشه به عنوان پدری دلسوز نصایح خوبی را مطرح می‌کنند که اجرای آن‌ها می‌تواند کلید برطرف کردن مشکلات باشد.

 

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکایی ها می گویند بیایید در مسائل منطقه هم مذاکره کنیم، اما تجربه برجام به ما می گوید این کار سمّی مهلک است و در هیچ مسأله ای نمی توان به حرفهای امریکایی ها اعتماد کرد، افزود: ما و آمریکا با دو رویکرد حق و باطل مواجه هستیم، ما در جبهه حق قرار داریم و آمریکا صفات شیطانی در خود دارد و این‌ها نمی‌توانند با یکدیگر جمع شوند .

 

وی با بیان این که ما نمی‌توانیم هم بر مواضع به حق خود بایستیم و هم منافع شیطان را تامین کنیم، تصریح کرد: دیدگاه رهبری این بود که باید به گونه‌ای عمل کنیم که جبهه حق تقویت شود.

 

منصوری آرانی گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران محوریت جبهه حق را دارد و آمریکا محور نظام شیطانی است بدنبال این هستند تا از ابزارهای گوناگون در مواقع مختلف علیه ملت ایران استفاده کنند./858/ت302/ج

 

 

ارسال نظرات