۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۴۱۴۹۹
مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

ندانم کاری دستگاه دیپلماسی عزت ملی را خدشه دار کرده است

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع هزاران نفر از اقشار کشور گفت: ندانم کاری دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه کشور عزت ملی را خدشه دار کرده و اقتدار معنوی و حیثیت ایران را زیر سؤال برده است.
حجت الاسلام محمد خواجوی

حجت الاسلام محمد رضا خواجوی، مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ایران بیانگر درد و رنج مردم ایران بود و نشان داد که برجام اثری بر معیشت مردم نداشته است.

 

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ندانم کاری دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه کشور عزت ملی را خدشه دار کرده و اقتدار معنوی و حیثیت ایران را زیر سؤال برده است تا جایی که کشورهایی که جایگاهی ندارند نیز با ایران قطع رابطه کردند.

 

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به سخن گهربار امام راحل مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، خاطرنشان کرد: اگر تیم مذاکره کننده به بیانات رهبری گوش فرا می داد و مطابق با فرمایشات ایشان اقدام می کردند وضعیت عکس زمان حال بود و مردم در شرایط رفاه اقتصادی بسر می بردند.

 

این فعال سیاسی و رسانه ای بیان داشت: بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در دهم مرداد ماه ثابت کرد که شیفتگان کدخدا در بحث برجام قافیه را باخته اند.

 

وی در ادامه گفت: نداشتن برنامه مناسب از سوی دولت یازدهم موجب شد در طول سه سال گذشته از عمر دولت، راهکار چندانی در باب رشد اقتصادی و بهبود اوضاع اقتصادی مردم ارائه نشود و با توجه به عدم تغییر وزرا به نظر نمی رسد در سال آینده نیز شاهد اقدام اثرگذاری در این زمینه باشیم.

 

حجت الاسلام خواجوی اظهار داشت: دولت زمانی طلایی را به مسأله برجام اختصاص داد در صورتی که نه تنها عزتی برای مردم ایران به دنبال نداشت بلکه گشایشی نیز برای معیشت مردم به وجود نیاورد.

 

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت در طول زمان گذشته جز وقت کشی و وقت سوزی کاری صورت نداده است و مردم از وضعیت موجود نگران و ناراحت هستند، دولت با بی تدبیری مردم را ناامید کرد، اما سخنان رهبری حرف دل مردم بوده و مردم به این بیانات که حقیقت محض است اعتقاد قلبی دارند.

 

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: مذاکره با آمریکا بارها از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب نهی شده است، اما عده ای تصور می کردند که رهبری از اوضاع روز جهان بی خبر است، اکنون پیش بینی های رهبری درباره برجام و بداخلاقی و بدعهدی های آمریکا به کرسی نشست و مذاکرات نفعی را نصیب کشور نکرد.

 

 حجت الاسلام خواجوی در پایان مطرح کرد: دشمن بارها بدعهدی کرده و حتی وعده های مسؤولان نیز همچون سراب بوده و همه حرف ها درباره برجام دروغ از آب درآمد./857/302/ب2

ارسال نظرات