۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۴۱۷۱۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تاسیس شورای تبلیغات اسلامی تدبیر امام راحل برای مدیریت مناسبت‌های ملی بود‌

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاسیس این شورا در سال ۵۹ تدبیر امام راحل عظیم‌الشان جهت مدیریت مناسبت های ملی بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده ظهر امروز ‌به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم از ارکان اصلی برنامه‌های ملی و انقلابی و کارکنان شورا خادمین آنها هستند.

وی با قدردانی از حضور همیشگی و آگاهانه مردم استان که در مناسبت‌ها و مراسمات انقلابی پیشقدم بوده افزود: تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد سال 59 تدبیر حضرت امام خمینی (ره) بود که موجب هماهنگی و نظم بیشتر مراسمات در بین دستگاه های مختلف شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: سازماندهی و مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی با توجه به اهداف نظام وانقلاب بخشی از وظایف از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

‌‌ابراهیم‌زاده گفت: این شورا در مناسبت‌ها و مراسمات غیرمترقبه نیز با سرعت موضع انقلابی گرفته و با همکاری سایر ادارات و حضور مردم توطئه دشمنان نظام و انقلاب را خنثی می‌کند.

وی از آغاز عملیات ساخت‌وساز ساختمان شورا در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در صورت همکاری فرمانداری‌ها مشکل صوت راهپیمایی شهرستان‌های خراسان جنوبی نیز به زودی برطرف خواهد شد./922/101/ب3

ارسال نظرات