۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۴۴۱۸۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دهه کرامت فرصتي براي تبيين جایگاه امامت و ولايت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل دهه کرامت را فرصتی برای تبیین هر چه بیشتر جایگاه امامت و ولایت در جامعه دانست و گفت: اگر به دنبال سعادت در دنیا و آخرت هستیم باید در مسیری که اهل بیت(ع) برای ما ترسیم کرده اند گام برداریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدي ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در این اداره کل با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، خاطرنشان کرد: دهه كرامت فرصتي براي ايجاد پيوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبيين فرهنگ قرآني است.

 

وي اين دهه را فرصتي براي تبيين بيشتر موضوع امامت و ولايت خواند و افزود: تمام برنامه هاي دهه كرامت بايد محتوا محور باشد، به طوري كه زمينه عمل به معارف رضوي را در مخاطبان فراهم كرده و سبب افزايش معرفت و بينش مردم به مقام ولايت شود.

 

حجت الاسلام ستوده، دهه کرامت را فرصتی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی رضوی در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: در شرایطی که جامعه ما گرفتار سبک زندگی غربی شده، باید از فرصت های به وجود آمده در جهت تبلیغ صحیح و اثرگذار سبک زندگی اسلامی بهره گیریم.

 

وی با تأکید بر این که مهم ترین ویژگی جشن های دهه کرامت باید معرفت بخشی باشد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا شور و شعور در این برنامه ها همراه هم باشند.

 

مدير کل تبليغات اسلامي اردبيل، تصريح کرد: توجه به اهل بيت (ع) و شناسايي شخصيت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ترويج و نهادينه كردن ارزشهاي موجود در سنت و سيره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از اهداف و اولويت هاي برنامه هاي دهه كرامت است.

 

حجت الاسلام ستوده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نام گذاري روز ميلاد حضرت معصومه (س) به نام روز دختر، اظهار داشت: تبيين ويژگيهاي شخصيتي حضرت معصومه (س) در جامعه موجب مي‌شود تا بانوان به ویژه دختران ما با الگوبرداري از آن کريمه اهل بيت نماد و مظهر عفاف و تقوا و حيا در جامعه باشند.

 

وی بر ضرورت الگو گیری جامعه به ویژه دختران جامعه اسلامی از حضرت معصومه(س) تأکید کرد و گفت: اگر به دنبال سعادت در دنیا و آخرت هستیم باید در مسیری که اهل بیت(ع) برای ما ترسیم کرده اند گام برداریم./202/937/ب1

ارسال نظرات