۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۴۱۸۷۱
در دولت یازدهم صورت گرفت؛

صدور مجوز ۱۷ نشریه در استان چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع رسانی شفاف یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم در این استان است و در این راستا هم اکنون 44 نشریه در استان فعالیت دارند که در دولت یازدهم 17 نشریه مجوز نشر گرفتند.
خدابخش مرادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خدابخش مرادی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، شامگاه چهارشنبه، 13 مردادماه، در نشست شورای اداری این استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، افزود: اطلاع رسانی شفاف یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم در استان است و در این راستا هم اکنون 44 نشریه در استان فعالیت دارند که در دولت یازدهم 17 نشریه مجوز نشر گرفتند.


به گفته وی، مسؤولان در حوزه سیاسی و اجتماعی در دو سال اخیر چهار محور اقتصاد مقاومتی، تکریم ارباب رجوع و مدیریت آسیب های اجتماعی و بستر سازی برای انتخابات را در دستور کار قرار دادند که در این زمینه گام های مهمی برداشته شد.


مرادی خاطرنشان کرد: به منظور تقویت و استحکام پیوند مردم و مسؤولان در این مدت 37 نشست با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و مشارکت بخشی و آگاه سازی مردم در رفع مشکلات جامعه در این دولت انجام شد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 37 حزب شناسنامه دار در استان گفت: در این مدت نشستهای مختلف با احزاب اصلاح طلب و اصولگرا برگزار شد و برای مشارکت بخشی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه گروه های سیاسی شناسنامه دار در این نشستها دعوت به عمل آمد.


این مقام مسؤول از تدوین طرح فعالیتهای اجتماعی و وفاق ملی در این استان خبر داد و گفت: در این طرح بر همگرایی و همدلی همه جانبه تأکید شده است.


مرادی با اشاره به فعالیت 26 کانون صنفی در این استان یادآور شد: در این مدت نشستهای مختلفی با صنف های مختلف برگزار و مطالبات و دغدغه این صنوف پیگیری شد.


وی با اشاره به اینکه در راستای مقابله با ترویج عرفانهای نوظهور نیز طرح های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در استان تدوین و اجرا شده است، اظهار داشت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزایش حضور مردم رقم خورد به طوری که در انتخابات خبرگان 76.3 درصد مردم و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز 71.2 درصد واجدان شرایط در این استان شرکت کردند.


به گفته مرادی، در این مدت به منظور تکریم ارباب رجوع حدود 17 تیم بازرسی تشکیل شد و به مطالبات ارباب رجوع در سطح ادارات رسیدگی شد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: در این استان برای نخستین بار همایش همدلی و همزبانی با حضور همه گروه های سیاسی، کنگره ملی سرداران و دو هزار و 400 شهید استان، همایش نقش نماز در ادارات برگزار شد.


گفتنی است در ادامه این نشست نیز استاندار و دو نماینده مردم چهارمحال و بختیاری گزارشی از عملکرد حوزه های خود ارائه کردند./202/9457/ب1

ارسال نظرات