۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۴۱۸۷۵
مدیر کل روابط عمومی آستان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت حفظ اصل مردمی بودن جشنهای دهه کرامت

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری جشنهای دهه کرامت فرآیندی مردمی و خودجوش است که باید مردمی باقی بماند تا در جامعه تجلی و بروز بهتری داشته باشد.
مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدامین توکلی زاده، مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی روز گذشته در جمع خبرنگاران درباره اقدامات آستان قدس رضوی در دهه کرامت اظهار کرد: جشنهای دهه کرامت رخدادی مذهبی است که امروز از حالت بومی خارج شده و دیگر منحصر به خراسان رضوی نیست بلکه در عرصه ملی و بین المللی گرامیداشت این دهه برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری جشنهای دهه کرامت فرآیندی مردمی و خودجوش است که باید این اصل باقی بماند و در عرصه های مختلف تجلی و بروز بهتری داشته باشد.

 

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی مطرح کرد: همزمان با دهه كرامت، آستان قدس رضوي برنامه هاي گسترده اي را به منظور گرامیداشت اين ايام متناسب با منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامي در سه سطح استانی، ملی و فرا ملی تدارك ديده است.

 

توکلی زاده مهمترین تفاوت جشنهای دهه کرامت امسال را محوری شدن خدمت به محرومان و مستضعفان عنوان کرد و افزود: «جهادگران رضوی» اقدامی مشترک بین آستان قدس رضوی و بسیجیان سراسر کشور است که در همین راستا اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خادمان رضوی در قالب «زیرسایه خورشید» امسال با رویکرد و اولویت خدمت به مستضعفان، مجری برنامه های دهه کرامت در سطح ملی و فراملی هستند که این رویکرد از طرف جمعی از خیران و مسؤولان بعضی استانها نیز مورد اقبال واقع شده است.

 

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ادامه داد: قرارگاه رسانه ای مستقر در حرم رضوی با عنوان «معین الضعفاء» که منبعث از منشور هفتگانه رهبری است، با تشکیل هشت کارگروه تخصصی به فراخور نیاز گسترده رسانه ای، ایجاد شد است.

 

توکلی زاده یادآور شد: چهار نمایشگاه «حجاب و عفاف»، «اقتصاد مقاومتی»، «انتشارات رضوی» و نوشت افزارهای ایرانی ـ اسلامی» به صورت دائمی در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برپا است./202/1308/ب1

ارسال نظرات