۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۴۲۳۷۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

رسانه انقلابی در خط مقدم مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان قرار دارد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: مقابله با پروژه نفوذ، تشریح ابعاد توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران و اطلاع رسانی شفاف و به‌ موقع از شاخصه‌های یک رسانه انقلابی است.
حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام محمد حاجی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تبریک  فرارسیدن هفدهم مرداد «روز خبرنگار» در جمع خبرنگاران، گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه یکی از موضوعاتی است که دشمنان انقلاب اسلامی در راستای پروژه نفوذ و باهدف تأثیرگذاری بر افکار جامعه بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: امروز بیشتر خبرگزاری‌های دنيا در دست صهیونیست‌ها و سرمايه‏ داران است، از همین رو می‌توان گفت رسانه‌های متعهد و انقلابی در خط مقدم مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند.

 

حجت‌الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری در آگاه سازی افکار جامعه نسبت به مسائل روز بر عهده دارند، اظهار کرد: معرفی شهدای مدافع حرم به نسل نوجوان و جوان کشور و باز نشر حماسه آفرینی ایشان در دفاع از حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) در سوریه و عراق یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد و انقلابی در عصر کنونی است.

 

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای نوارتباطی و فضای مجازی باهدف معرفی سَبکِ زندگی اسلامی، احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین نسل جوان کشور به ویژه در قالب‌های جذاب از مسائل مهمی است که همواره باید مورد توجه خبرنگاران و رسانه‌ها قرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان با تجلیل از سختکوشی اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه ایران و سایر ملتهای جهان، مقابله با پروژه نفوذ، تشریح ابعاد توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران و اطلاع رسانی شفاف و به‌ موقع از شاخصه‌های یک رسانه انقلابی است./۹۱۹/203/ب2

ارسال نظرات