۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۴۳۴۴۸
آرزوی برگزیده ویژه چهارمین دوسالانه عکس حوزه؛

به تصویر کشیدن عملیات نابودی اسرائیل

برگزیده ویژه چهارمین دوسالانه عکس حوزه به بیان دغدغه خود در زمینه ضرورت ثبت تصاویری از رشادت های فرماندهان در جنگ های عراق و سوریه پرداخت و به تصویر کشیدن عملیات نابودی اسرائیل را آرزوی خود توصیف کرد.
حسن قائدی برگزیده ویژه چهارمین دوسالانه عکس حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن قائدی، امروز در اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس حوزه که در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد و به عنوان برگزیده ویژه این دوسالانه معرفی شد، خاطرنشان کرد: از این که به خاطر عراق و سوریه از من تقدیر می شود و فکر می کنم این تصاویر مفیدترین عکس هایی هستند که در زندگی ام گرفتم، اما مشکل این جا است که اگر چه این پروژه ها خود تعریف است و کسی به ما نمی گوید که برای تهیه عکس بروید، اما برای ادامه دادنش هم مشکلاتی داریم.

برگزیده ویژه چهارمین دوسالانه عکس حوزه اظهار داشت: معمولا اینطور فکر می شود که این محل ها عراق و سوریه است و همه در این زمینه کمک می کنند که اینطور نیست، خیلی افراد هستند که دوست دارند در این شرایط باشند، اما متأسفانه این اتفاق نمی افتد.

وی به بیان دغدغه خود در زمینه ضرورت ثبت تصاویری از رشادت های فرماندهان در جنگ های عراق و سوریه پرداخت و تصریح کرد: همانطوری که امروز برای پیدا کردن عکسی از شهید باکری و خرازی و همت مشکل داریم، بیست سال بعد هم برای همین فرماندهانی که امروز در جنگ سوریه و عراق تاریخ ما را شکل می دهند، مشکلاتی خواهیم داشت، یعنی بعد از یک تجربه هشت ساله، هنوز درس نگرفتیم.

قائدی افزود: امروز می بینیم که در فضای مجازی عکس های از غذا و چایی خوردن چهره سردار سلیمانی و عکس های این فرمانده با فرماندهان عراقی زیاد است، اما اینها دردی را دوا نمی کند، ما رشادت، جهاد و مبارزه این سردار را در زیر آن بمباران باید ثبت کنیم و لازم داریم و من و امثال من حاضر هستیم بدون هیچگونه چشم داشتی به میدان های جنگ برویم و کنار اینها باشیم تا ثبت شود و اگر تمایلی به انتشار آن تصاویر برای امروز ندارند، مشکلی ندارد و می توان برای بیست سی سال بعد کنار گذاشت، اما یک متولی وجود ندارد و این درد است.

برگزیده ویژه چهارمین دوسالانه عکس حوزه به بیان آرزوی هنری خود پرداخت و گفت: دعا کنید بتوانم عملیاتی را عکاسی کنم که منجر به نابودی اسرائیل شود و سهمی از این عکس ها برای آخرتم باقی بماند./822/پ203/ی

ارسال نظرات