۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۴۳۸۹۳
حجت الاسلام محبی مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری گفتمان های دینی با موضوع عفاف و حجاب در ایام تبلیغی

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بر ضرورت برگزاری گفتمان های دینی با موضوع عفاف و حجاب در ایام تبلیغی تأکید کرد و گفت: باید با تشریح و تبیین معارف اهل بیت(ع) نسل جوان با جایگاه و مناقب اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شوند.
محبی

حجت الاسلام موسی محبی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: امام هشتم الگویی کامل برای پیروان مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به جایگاه امام رضا(ع) و نقش ایشان در جامعه ایران، تصریح کرد: جشن دهه کرامت با شعار گسترش فرهنگ همدلی و همزبانی در جامعه برگزار شد.

حجت الاسلام محبی با اشاره به جایگاه تربیتی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: جریان و سیر تربیتی امام رضا(ع) الگویی واضح و روشن برای همه پیروان اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه به اعزام بیش از 80 نفر از مبلغان این شهرستان به نقاط مختلف نهاوند اشاره کرد و گفت: این تعداد مبلغ بعد از نیاز سنجی در شهرستان به مناطق مختلف اعزام شده است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه افزود: در شهرستان نهاوند جشن های دهه کرامت با رویکرد محوریت مردم برگزار می شود تا مردم در جریان این برنامه ها بیشتر به معارف و حقایق این بزرگواران پی ببرند.

وی تبیین و تشریح سبک زندگی ائمه را از اولویت های مبلغان در این ایام توصیف کرد و ابراز داشت: باید با تشریح و تبیین معارف اهل بیت(ع) نسل جوان با جایگاه و مناقب اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام محبی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان در عرصه های فرهنگی در جامعه یادآور شد: توجه دادن نسل جوان در میان دختران و زنان درباره اهمیت عفاف و حجاب از امور مهمی است که باید به آن توجه داشت.

وی در پایان از برگزاری گفتمان های دینی در مساجد شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: در حلقه ای گفتمان دینی مباحثی چون پاسخ به شبهات و تقویت اعتقادات در امعه مورد توجه قرار می گیرد./979/302/ب2

ارسال نظرات