۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۴۴۱۷۹
با هدف تبیین اسلام ناب صورت گرفت؛

حضور زوج طلبه تازه مسلمان شده پرویی در مازندران

زوج تازه مسلمان شده اهل کشور پرو که در حال حاضر در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) قم مشغول تحصیل هستند، امروز با حضور در شهرستان فریدوکنار به تبیین جایگاه اسلام ناب پرداختند.
اسلام ناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام غلامرضا آقاجانی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که در مسجد فاطمه زهرا(س) فریدونکنار برگزار شد، گفت: موج اسلام گرایی امروز در آمریکای لاتین موجب روی آوردن عده کثیری از جوانان کشورهای آمریکای لاتین به سوی اسلام و تشیع شده است. 

وی با اشاره به زوج تازه مسلمان شده اهل کشور پرو، اظهار داشت: این زوج جوان پس از 12 سال تحقیق و تفحص در رابطه با دین مبین اسلام به مذهب حقه شیعه روی آوردند.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به این‌که این زوج اکنون به تحصیل علم دین در حوزه علمیه قم مشغول هستند، گفت: این زوج حدود هفت ماه است که در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) تنها حوزه اسپانیایی زبان در قم مشغول به تحصیل هستند.

استاد حوزه علمیه با بیان این‌که این جوانان ذخیره های استراتژیک جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروزه شاهد موج عظیم اسلامگرایی در سراسر جامعه جهانی هستیم و برای مثال می توان آیت الله شیخ زکزاکی را به عنوان یک مصداق بزرگ هدایت جامعه جهانی به سوی اسلام و شیعه دانست.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به این‌که شیخ زکزاکی حدود یک میلیون نفر را شیعه کرده است، گفت: امثال شیخ زکزاکی در حوزه علمیه قم تحصیل کردند و محصول همین جمهوری اسلامی هستند تا بتوانند به عنوان یک مبلغ واقعی، دین اسلام و مذهب حقه شیعه را به جهانیان بشناسند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که آمریکای لاتین خط مقدم جمهوری اسلامی است، گفت: زبان علم هر زبانی است اما در باب نفوس دنبال زبان انگلیسی رفتن راه نفوذ در فرهنگ جمهوری اسلامی را باز می‌کند، جایی که زبان اسپانیایی هم زبان علم است و حدود یک و نیم میلیارد نفر از جامعه آمریکای لاتین اسپانیایی زبان هستند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: ما در سوریه همواره دشمن را به زانو در آورده ایم اما باید هوشیار باشیم برای مبارزه در جبهه بعدی و اگر بتوانیم در آمریکای لاتین آمریکا را به زانو در بیاوریم آمریکا نمی تواند قد علم کند و ما امروز به اینجا رسیده ایم و در این جنگ فرهنگی به عمق آمریکای لاتین رخنه کردین و می توانیم در زمین خودشان زمین گیرشان کنیم.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به بیانیه یکی از سناتورهای آمریکایی در مجلس آمریکا گفت: آنها در 48 صفحه نسبت به اوباما فریاد می زنند که تو خوابی و مبلغان ایرانی در کشورهای آمریکای لاتین جوان های ما را ترغیب می کنند تا اسلام رادیکالی و اسلام تروریستی به آنها یاد دهند تا آنها به کشور خود بازگشته و موجب اعمال تروریستی شوند.

استاد حوزه علمیه با بیان این‌که رهبری علمدار انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز به لطف پیام ها و رهنمودهای دلنشین رهبری جوان های آمریکای لاتین در مسیر فراگیری علم دین حرکت می کنند و آموختند که چگونه در برابر زر و زور تزویر ایستادگی کنند.

جوان تازه مسلمان شده پرویی: تنها راه نجات همه جوامع بشری از ظلم و ستمگری روی آوردن به اسلام و تشیع است

محمد مهدی، جوان تازه مسلمان شده اهل کشور پرو نیز در این مراسم با اشاره به چگونگی روی آوردنش به دین اسلام، گفت: روز 11 سپتامبر روزی که دو هواپیما به برج های دوقلو برخورد کردند و بمب خبری عظیمی در دنیا منفجر شد، همه رسانه ها گفتند این حمله تروریستی کار مسلمان ها بوده و آن روز نفرتی بر دل عالمیان نشست اما جای سؤال بود که چگونه می شود همه مسلمانان را به تروریست بودن محکوم کرد و آنجا بود که آغاز دوازده سال تحقیق و تفحص آغاز شد.

وی با بیان این‌که تروریست بودن در کالبد مسلمان واقعی نیست، اظهار داشت: ایران، حزب الله و گروه های شیعه حاضر در خاورمیانه که از گروه های تکفیری ضربه خوردند همیشه به دنبال صلح هستند و دست مظلومان عالم را برای یاری می گیرند و کمکشان می کنند.

این جوان تازه مسلمان شده پرویی با تأکید بر این‌که در دین اسلام سیاسیت و دیانت از هم جدا نیستند، گفت: مدرسه شیعه به همه مؤمنان و پیروانش واجب کرده که برای رسیدن به حقیقت از عقل خود کمک بگیرند و همین مسأله مذهب شیعه است را از سایر مذاهب و فرق متمایز کرده است چرا که در فلسفه دین تفاوتی میان مذهب و سیاست وجود ندارد.

محمد مهدی با بیان این‌که مردم دنبال حقیقت نیستند، اظهار داشت: مشکل اساسی آن روز عالم هستی این است که مردم برای زندگی دنبال حقیقت نیستند و چون دنبال حقیقت نیستند به همه حکام فاسد و ظالم اجازه دست زدن به هرکاری را می دهند.

وی با تأکید بر این‌که مشکلات جوامع غیر مسلمان یکی از علل تغییر آیین او بود، گفت: گرویدن به سوی اسلام موجب هدایت و خرسندی اخروی می شود و تنها راه نجات همه جوامع بشری از ظلم و ستمگری روی آوردن به اسلام و تشیع است.

این جوان پرویی با تشکر از رهبری معظم انقلاب جهت سهولت در اسکان و تحصیل این زوج در ایران اسلامی، گفت: ما باید در قم اصل اسلام را یاد بگیریم و به کشورمان برگردیم و به تبلیغ دین بپردازیم و تشکر می کنیم از ملت ایران ما را به عنوان مسلمان در جمع خود قبول کردند.

بانوی تازه مسلمان شده پرویی: جوامع تاریک غرب، زن را یک کالای فروخته شده می بینند 

همسر محمد مهدی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در کشورهای غیراسلامی ارزشی برای زن قائل نیستند، اظهار داشت: در جوامع تاریک غرب، زن را یک کالای فروخته شده می بینند و تنها به نگاه شهوت و لذت جنسی زن را فرض می کنند.

وی با بیان این‌که زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد، گفت: با روی آوردن به اسلام فهمیدم که زن منحصر در یک کالای جنسی نیست، بلکه زن در دامن خود کسی را پرورش می دهد که آینده یک جامعه را تأمین و تضمین می کند و تنها زن مسلمان هست که در برایش ارزش قائل هستند و در هیچ جامعه ای زن ارزش خاصی ندارد و تنها به عنوان یک کالای جنسی است.

وی با تأکید بر این‌که حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگر برای زنان عالم است، گفت: خدا را شکر می کنم که یک الگو برای زن مسلمان خلق کرد با نام فاطمه زهرا(س) کسی که مادر، فرزند و همسر بودنش الگو بوده است./950/201/ب2

ارسال نظرات