۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۴۴۴۲۱۶
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

فعالیتهای فرهنگی نقش بسزایی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به هجمه های فرهنگی و آسیبهای اجتماعی حاصل از این هجمه ها، گفت: با انجام و تقویت برنامه های فرهنگی باید در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی اقدام کرد.
تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، ظهر امروز در نشست پیشگیری از آسیبهای اجتماعی که در فرمانداری شهرستان دلفان برگزار شد، گفت: امروز دشمنان با افزایش هجمه های فرهنگی و صرف هزینه های سنگین در پی آسیب زدن به جامعه و از بین بردن باورهای دینی مردم به ویژه جوانان هستند.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی غرب، افزود: با توجه به گسترش هجمه های فرهنگی، برای مقابله با این هجمه ها نیازمند تقویت برنامه های فرهنگی هستیم.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان کانون خانواده را از مهم ترین عوامل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: با تربیت دینی فرزندان و هدایت در مسیر صحیح در جامعه می توان در برابر هجمه های فرهنگی ایستادگی کرد.

وی هدف دشمن در جبهه جنگ نرم و گسترش تهاجم فرهنگی را سست کردن بنیان خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از راههای مهم پیشگیری از آسیبهای اجتماعی همچون طلاق آموزش زوجین در آستانه ازدواج بوده که در تحکیم بنیان خانواده بسیار تأثیرگذار است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی و اعزام مبلغ در جهت آگاهسازی مردم جامعه به ویژه نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن، اظهار داشت: در این راستا همکاری دیگر دستگاه های اجرایی ضروری است.

وی یادآور شد: تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان آمادگی اعزام مدرسان معارف اسلامی و امور دین به کلاسهای آموزش پیش از ازدواج برای زوجهای جوان را دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه آیات و روایات اسلامی فراوانی بر زندگی سعادتمندانه وجود دارد، خاطرنشان کرد: در جهت کاهش آمار طلاق در جامعه باید زوجهای جوان را با سخنان معصومین(ع) و معارف دین آشنا ساخت.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی در افزایش آسیبهای اجتماعی نقش دارد، اظهار داشت: نقش عوامل فرهنگی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بسیار مهم و مؤثر است./9459/203/ب2

ارسال نظرات