۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۴۴۳۳۷
امام جمعه موقت اهواز:

حمایت دشمنان از گروه های تروریستی موج بیداری اسلامی را ایجاد خواهد کرد

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه از گروه های تروریستی، گفت: نتیجه حمایت از این گروه ها و جنایت هایشان در بلندمدت بیداری اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مقابله کشورهای منطقه و فرامنطقه ای با بیداری اسلامی و روشنگران و هدایتگران این بیداری، خاطرنشان کرد: اعدام آیت الله نمر در عربستان سعودی، سلب تابعیت و محاکمه شیخ عیسی قاسم، اتهامات و صدمات فراوان به شیخ زکزاکی در نیجریه در راستای مقابله با بیداری اسلامی صورت می گیرد، در حالی که هیچکدام از آن ها اقدام مسلحانه و حرکت تروریستی انجام نداده اند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آیت الله نمر، شیخ عیسی قاسم و شیخ زکزاکی از اقدامات تروریستی و رهبری چنین گروه هایی استقبال نکرده و برعهده نگرفته اند، افزود: تنها اقدام این بزرگواران هدایت و روشنگری مردم با سخنان، بیان و قلم خود است و کشورهای غربی با توجه به همه شعارهای خود درباره دموکراسی و حقوق بشر به جای دفاع از حقوق مردم و این علمای بزرگوار متأسفانه عکس آن عمل می کنند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان به مبارزه ظاهری کشورهای غربی با گروه های تروریستی مورد حمایت عربستان سعودی اشاره و ابراز داشت: چطور این کشورها اعتراض قابل توجهی نسبت به اعدام شیخ نمری که هیچگونه عملیات تروریستی انجام نداده است، نمی کنند و از عربستان سعودی که این جنایت و حمایت از گروه های تروریستی را انجام می دهد، پشتیبانی می کنند؟

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مقابله با علما و مجاهدین بخشی از برنامه ای است که به حق می گوییم از سوی استکبار صورت می گیرد و همه این مصائب و مشکلات موجود منطقه به شیطان بزرگ آمریکا بازمی گردد و این کشور در صورت صداقت در شعارهای ادعایی خود باید جلوی جنایت های کشورهای مزدور خود  نسبت به علما و مردم را بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه انتظاری از آمریکا نداریم بلکه می خواهیم ثابت کنیم که شعارهای آمریکا پوچ و دروغین است و ان شاء الله نتیجه فشار و اذیت وارده بر علما به بیداری بیشتر مردم منتهی شود.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت آمریکا  و کشورهای مرتجع منطقه از گروه های تروریستی، گفت: حمایت از این گروه ها با توجه به تمام جنایت های مرتکب شده در راستای اسلام هراسی است و این گروه ها شاید در کوتاه مدت منافع کشورهای حامی خود را تأمین کنند؛ اما در بلندمدت این جنایت ها و حمایت ها به بیداری اسلامی منتهی می شود./9456/302/ب2

ارسال نظرات