۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۴۴۵۰۱
امام جمعه مرند:

دولت به فکر مشکلات معیشتی مردم باشد

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: دولت بایستی با دوری از شعارهای توخالی به فکر تحقق مطالبات و دغدغه‌های رهبری نظام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باشد.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات می دانست، اظهار داشت: امروز همگان نسبت به آینده نظام مسؤولیت خطیر بر عهده دارند، امام راحل با دوراندیشی مثال‌زدنی وظایف مهمی بر دوش ملت گذاشته‌اند که آن حفظ نظام اسلامی است.
وی افزود: امام راحل وصیت کردند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد؛ این سخن حکیمانه به قدری مهم است که بایستی همواره مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد؛ اسلامی که برای تامین سعادت بشریت آمده و با مجاهدت علمای دین احیا شده است، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.
حجت الاسلام نعمت‌زاده تصریح کرد: قبل از انقلاب مردم هیچ گونه دخالتی در سرنوشت خود نداشتند، حکومت سلطنتی بود و مردم حق ورود در عرصه سیاسی کشور نداشتند و از لحاظ سیاسی و فرهنگی آموخته های غربی را بر جامعه دیکته می کردند و تلاش می شد تا مردم را از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دور کنند.
امام جمعه مرند با بیان این که اکنون در دوران انقلاب با همه مشکلات و گرفتاری هایی که دشمنان نظام اسلامی درست کرده اند، عزم و اراده ملی در تمامی امور تجلی یافته است، افزود: ایران در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، صنعت و فناوری و نظامی پیشرفت های قابل ملاحظه ای کرده و همه به برکت انقلاب اسلامی و به برکت ولایت فقیه است. 
وی ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر بالندگی، پویا و پیش برنده است و همچنین هیچ بن بستی برای نظام ولایی ایران وجود ندارد؛ همه این مسائل به برکت وجود رهبری داهیانه، مدبرانه و آگاهانه ولایت فقیه است که نعمتی بزرگ و خدادادی که عصاره انقلاب اسلامی است. 
حجت الاسلام نعمت‌زاده افزود: امروز زمان آن رسیده که مردم در حماسه اقتصادی نقش تاریخی خود را ایفا کنند، اقتصاد مقاومتی به حق تنها راه درمان اقتصاد بیمار است؛ امروز نیازمند این حقیقت مسلم هستیم که اقتصاد کشور بایستی مردمی شود تا بتواند در بازارهای جهانی رقابت‌پذیر باشد.
 وی خاطرنشان کرد: در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است؛ دولت بایستی با دوری از شعارهای توخالی به فکر تحقق مطالبات و دغدغه‌های رهبری نظام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باشد، سال پایانی دولت یازدهم می تواند همتی مضاعف برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلقی شود./935/302/ب2

 

ارسال نظرات