۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۴۴۴۵۰۲
سردار فضلی:

دشمن ستیزی رمز عزت و سربلندی انقلاب است

سردار فضلی در مراسم سالروز بازگشت آزدگان به میهن با اشاره به اینکه دشمن ستیزی محور ایستادگی انقلاب در برابر دشمن است، گفت: نیروهای ارزشی با دشمن ستیزی و هجمه به دشمنان خواب را از چشم منافقان و معاندان بگیرند.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کل کشور عصر امروز در مراسم سالروز بازگشت آزادگان به وطن، ابراز داشت: این روز مملو از حماسه، معنویت و عمق روحانیت است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کل کشور ادامه داد: امروز سالروز شکست حصر پاوه است که خون های شیعه و سنی در هم تنیده شد و فرمان نورانی امام با پرچمداری شهید چمران و حضور حماسی ارتش و سپاه و عشایر و مردم پاوه و ولایتمداران عرصه موجب ساقط شدن دست دشمنان از خاک ایران شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود هر شب به دشمن هجمه کرده و خواب را از چشم آنها بگیرید و به او امان ندهید، این راهبرد نه تنها برای دفاع مقدس بود بلکه این راهبرد از سوی نائب امام زمان(عج) برای نیروهای ارزشی و سبزپوشان و ارتشیان و  آزادگان است که سوزنبان و چراغ راه انقلاب برای جوانان هستند، از این رو باید قدر خود را به خوبی بدانید و مشکلات دنیوی موجب نشود که رسالت خود را فراموش کنید.

سردار فضلی تصریح کرد: دغدغه مسلمانان باید دین و شریعت الهی باشد و انقلاب که حاصل مجاهدت امام که قریب 5 دهه با ارزیابی تاریخ اسلام و علمای دیگر و شهدا و به میدان آمدن مردم به ثمر رسید و بعد از انقلاب سه محور اساسی پیش روی امت، امام قرار دارد و این سه محور در برابر دشمنان و ایستادگی در برابر آن ها تعیین کننده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کل کشور اظهار داشت: محور اول وجود رهبر انقلاب و ولایت فقیه است که مشخص شد انقلاب صاحب و سالار و مولا دارد و هیچ کس جرأت دست درازی به نظام و انقلاب را ندارد.

این مسؤول بیان داشت: دومین قانون اساسی جمهوری اسلامی این است که امروز اگر در مجلس قانونی تصویب می شود حتما از منظر شورای نگهبان که منتخبان رهبری هستند و به واسطه علما و بزرگان دین خدا در جامعه اجرایی می شود و این خود نیز بازوی قدرتمند در جهت صیانت از ارزش های نظام است.

وی بیان داشت: سومین مسأله دشمن ستیزی انقلاب است، امروزه مردم باور دارند در برابر ظلم و ظالم باید ایستاد و این راهبرد به واسطه مجاهدت مردم جهانی شده است، آزادگان بخشی از عمر خود را در اسارت دشمن به سر بردند و با حالت روحانی و مقاومت خود در زندان های ارتش بعثی عراق به جهان درس مقاومت و ایستادگی آموختند.

سردار فضلی ادامه داد: آزادگان حس زیبایی در گذشت و مجاهدت داشتند، مرحوم حجت الاسلام ابوترابی نمونه ای از روحانیان برجسته مجاهد و مخلص بود که حتی شکنجه گران شیفته و دلبسته مرام و خصلت ایشان شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کل کشور گفت: مردم کرمانشاه در 26 مرداد با استقبال بی نظیر خود از اسرا و آزادگان شور و اشتیاق حسینی خود را به آزادگان نشان دادند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: آزادگان قیمت ندارند و چراغ راه امت هستند، امید است خدا به واسطه گذشت و ایثار آزادگان که با خدا معامله کردند در آخرت آن ها را با شهدا و صالحان محشور فرماید./857/202/ب2

ارسال نظرات