۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۵۲۵

داوری یک هزار و 365 اثر در مسابقه ادبی حافظان حرم انجام شد

دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم اعلام کرد 1365 اثر شامل 736 در حوزه شعر و 629 اثر داستانی به مرحله داوری این رقابت ادبی راه یافته است.
 مسابقه ادبی حافظان حرم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، با پایان مهلت ارسال اثر برای شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، آثار رسیده پس از بررسی‌های اولیه، طبقه‌بندی شده و به زودی در اختیار داوران هر بخش قرار می‌گیرد.

آثار 604 نفر در بخش شعر و آثار 525 نفر در بخش داستان برای شرکت در این مسابقه ارسال شده که بعضی از افراد، بیش از یک اثر به این دبیرخانه فرستاده‌اند.

مهلت ارسال اثر برای شرکت در این مسابقه 8 مردادماه بود که پس از استقبال علاقه‌مندان تا بیستم مرداد امسال تمدید شد.

داوری آثار در دو بخش شعر و داستان به صورت مستقل انجام خواهد شد و حداکثر 5 اثر در بخش شعر و 5 اثر در بخش داستان به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند. قرار است به هریک از برگزیدگان این مسابقه 2 سکه بهار آزادی اهدا شود. برگزیدگان این مسابقه، همچنین با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، راهی مشاهد مشرفه عراق می‌شوند.

در این مسابقه، رسانه ملی، آستان قدس رضوی، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بنیاد شعر و ادبیات داستانی را در حوزه اطلاع‌رسانی و دعوت از صاحبان آثار همراهی کرده‌اند.

آیین پایانی مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، روز هشتم شهریور، برابر با روز مبارزه با تروریسم در تهران برگزار می‌شود./998/د102/ی

 

 

ارسال نظرات