۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۴۴۵۳۷
عضو جامعه روحانیت شیراز:

آزادگان سفیران دفاع مقدس و پیام‌آوران جبهه و اسارت هستند

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینکه اسرا و آزادگان 8 سال دفاع مقدس، نور چشم ملت ایران هستند، گفت: رسالت اصلی امروز آزادگان، بازگویی دوران اسارت برای جوانان و جامعه است.
حدائق

حجت الاسلام علیرضا حدائق، عضو جامعه روحانیت شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: آزادگان به مردم و جامعه درس ایثار، صبر و شکیبایی دادند که مسؤولان و جوانان ما باید به این مسأله توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رسالت آزادگان هنوز ادامه دارد، افزود: وظیفه مهم آزادگان بازگویی خاطرات آموزنده دوران اسارت در بین جامعه است که کمک فراوانی به پیشرفت نظام می‌کند.

عضو جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: اسرا و آزادگان افتخار نظام هستند و کشور ما مدیون مجاهدت‌های امام راحل(ره)، شهدا و آزادگان است.

وی با بیان این‌که آزادگان سفیران دفاع مقدس و پیام‌آوران جبهه هستند، تأکید کرد: مجاهدت آزادگان باید روز به روز در جامعه پررنگ‌تر باشد تا مردم از استواری، استقامت و پایداری آزادگان درس بگیرند.

حجت الاسلام حدائق در پایان با تبریک سالروز ورود اسرا به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید سالروز تکریم آزادگان را هر چه با شکوهتر برگزار کنند و یاد و خاطره آن‌ها نباید در جامعه اسلامی ما فراموش شود./۹۱۹/303/ب2

ارسال نظرات