۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۴۴۴۵۵۵

حضور اجباری مدیر دفتر شیخ عیسی قاسم در دادگاه

مدیر دفتر شیخ عیسی قاسم به اجبار نیروهای امنیتی آل خلیفه در دادگاه حضور یافت و اتهامات منتسب به خود را رد کرد.
شیخ حسین المحروس مدیر دفتر آیت الله عیسی قاسم در بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین المحروس مدیر دفتر آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که از سوی آل خلیفه به دلیل دریافت خمُس از شیعیان به جمع آوری غیرقانونی دارایی متهم شده اند، به اجبار نیروهای امنیتی در دادگاه حضور یافت.

وی تأکید کرد که حاضر نیست در دادگاهی حضور یابد که به دلیل فریضه خُمس که قانون اساسی به آن اذعان دارد، شرکت کند.

به گزارش مرآة البحرین، حجت الاسلام المحروس که به بهانه مشارکت در تحصن حمایت از شیخ عیسی قاسم در منطقه الدُراز بازداشت شده است، پس از ممانعت رهبر شیعیان بحرین در حضور در دادگاه به این جلسه اعزام شده بود.

حجج اسلام المحروس و میرزا الدرازی از اعضای دفتر آیت الله عیسی قاسم، در کنار این عالم بحرینی به جمع آوری غیرقانونی دارایی و پولشویی متهم شده اند. 

حجت الاسلام المحروس که به 15 روز حبس تا پایان تحقیقات محکوم است، در زندان حوض الجاف بازداشت شده و با اجبار در دادگاه حضور یافت.

وی در این جلسه که بیش از 5 دقیقه بیشتر طول نکشید به قاضی تأکید کرد که محاکمه خود به دلیل خُمس را رد کرده و تنها به انجام احکام شرعی می پرداخته است.

محاکمه شیخ المحروس به 15 سپتامبر موکول شده است تا وکیل وی در جلسه حضور یابد و آیت الله عیسی قاسم و میرزا الدرازی بار دیگر به دادگاه فراخوانده شوند./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات