۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۴۴۵۵۶
با حضور جمعی از مسؤولان؛

همایش تجلیل از آزادگان سرافراز استان قم برگزار شد

همایش تجلیل از آزادگان استان قم با حضور جمعی از مسؤولان حوزوی، استانی و کشوری در سالن امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار شد.
بازگشت آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تجلیل از آزادگان استان قم با حضور جمعی از مسؤولان حوزوی، استانی و کشوری سه شنبه شب در سالن امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، سید مهدی صادقی استاندار قم، سید جواد هاشمی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و نمایندگانی از بیوت مراجع و علما حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه سید حدادی از آزاداگان سرافراز قم به بیان خاطراتی از سختی ها و مشکلات دوران اسارت خود و دیگر ایرانیان پرداخت و گفت: آزادگان سرافراز و فداکار در سخت ترین شرایط مقاومت و ایستادگی کردند.

وی افزود: رژیم بعثی حتی اجازه نمی داد که اسیران از آب استفاده کنند که همین سبب بی رمقی و مشکلات بسیاری برای رزمندگان و آزادگان شده بود، آزادگان برای سرافرازی جمهوری اسلامی این دوران سخت را گذراندند تا به همه اثبات کنند اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.

در ادامه نیز سه تن از آزادگان و اسرای رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات طنزی از دوران اسارت خود پرداختند.

سپس سید مهدی صادقی استاندار قم با تقدیر از فداکاری های شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: با وجود خاطرات طنزی که آزادگان بیان می کنند اما هیچگاه دوران سخت و پر مشقتی که بر این عزیزان گذشته قابل درک نیست.

وی ملت ایران را مدیون ایثارگری آزادگان، شهدا و جانبازان دانست و تأکید کرد که مسؤولان و مردم باید با صداقت به این بزرگواران و خانواده های آنان خدمت کنند.

در پایان برنامه نیز حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر ضرورت بزرگداشت رشادت های ایثارگران، فداکاری شهدا و آزادگان را ناشی از غیرت ملی و دینی آنان دانست و تصریح کرد که ملت ایران همواره باید مقاوم باشد./1323/پ202/ی

ارسال نظرات