۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۵۹۴
رییس عقیدتی سیاسی نزاجا استان کرمانشاه:

آمریکا به دنبال تخریب اعتقادات مردم و ارزشهای دین است

رییس عقیدتی سیاسی نزاجا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف آمریکا تضعیف اعتقادات مسلمانان است، گفت: افزایش بصیرت، دانایی، هوشیاری و بینشی عمیق نسبت به مسائل سد مستحکم در برابر فتنه های دشمنان است.
حجت الاسلام وفا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد قاسم وفا، رییس عقیدتی سیاسی نزاجا استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در اختتامیه دوره بصیرتی همسران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در هتل گلایول کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: حفظ و تقویت بصیرت در جامعه شبهات بی پایه را به آگاهی و روشنی نسبت به مسائل دین تبدیل می کند.

رییس عقیدتی سیاسی نزاجا استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از وظایف نیروهای ارزشی، انقلابی و ملت فهیم ایران افزایش بصیرت، دانایی، هوشیاری و بینشی عمیق نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: حفظ بصیرت و هوشیاری در جامعه انسان ها را از انحراف و مردد ماندن در انتخاب مسیر حق و باطل مصون می دارد، فهمیدن مسائل حساس نظام از نفوذ دشمن و تخریب اعتقادات جلوگیری می کند.

حجت الاسلام وفا با اشاره به امنیت و آرامش کشور، ابراز داشت: امنیت موجود مرهون مجاهدت و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس است، دشمنان انقلاب پس از اینکه در جنگ سخت راه به جایی نبردند به هجمه های فرهنگی و راهبرد جنگ نرم روی آوردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نیروهای ارزشی باید همواره دغدغه مقابله با نفوذ و ناتوی فرهنگی دشمن را داشته باشند و با بصیرت افزایی و روشنگری در جهت خنثی سازی تبلیغات و دسیسه های شوم، خواب را از چشم دشمن بگیرند.

رییس عقیدتی سیاسی نزاجا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا منبع و پرورش دهنده تروریست است، تصریح کرد: آمریکا با تبلیغات گسترده با توجه به ناامنی های موجود در کشورش، خود را امن ترین کشور جهان معرفی می کند.

وی بیان داشت: آمریکا با تفرقه و ایجاد شکاف در بین مسلمانان و با استفاده از سلاح نرم افزاری، ماهواره ها و شبکه های مجازی به شبهه افکنی می پردازد و با توهین به مذاهب اسلامی مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار می دهد، از این رو باید اهداف و دسیسه های دشمن راشناسایی و با آن ها برخورد کرد.

حجت الاسلام وفا در پایان تأکید کرد: وحدت و یکپارچگی رمز حفظ اسلام و مقابله با دشمنان است، از این رو با مدیریت صحیح، حفظ بصیرت و عملیاتی ساختن رهنمودهای رهبر انقلاب بدخواهان انقلاب و اسلام می توان دشمنان را زمین گیر کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات