۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۴۴۴۹۹۵
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

ایثارگریهای آزادگان سرافراز به تصویر کشیده شود

رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس با گلایه نسبت به اینکه متأسفانه هیچ برنامه ارزشمندی در راستای تجلیل از آزادگان سرافراز میهن اسلامی در استان صورت نگرفته است، گفت: آیا مسؤولان نمی‌توانند با استفاده از ظرفیت کم‌نظیر هنرمندان فارس ایثارگریهای رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را به تصویر بکشند.
دیدار اصحاب رسانه فارس با آزاده دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، صبح امروز، جمعی از اصحاب رسانه به همت سازمان بسیج رسانه استان فارس با آزاده و جانباز دفاع مقدس، حاج علی‌اکبر گل آرایش دیدار کردند.

میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به یادگاران دفاع مقدس در همه عرصه‌ها، گفت: استفاده از محضر رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا برای همه افراد جامعه مایه خیر و برکت است و این را بایستی اصل مهم در پیشرفت اهداف انقلاب بدانیم.

وی در ادامه افزود: افرادی در پیروزی انقلاب اسلامی و در پیروزی جنگ نقش داشتند و در برابر همه ناملایمات و مشکلها ایستادگی کرده و روحیه انقلابی خود را حفظ کرده‌اند، اما به خاطر کم توجهی برخی مسئولین  دارند به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی در ادامه با گلایه نسبت به اینکه متأسفانه هیچ برنامه ارزشمندی در راستای تجلیل از آزادگان سرافراز میهن اسلامی در استان صورت نگرفته است، افزود: آیا مسؤولان نمی‌توانند با استفاده از ظرفیت کم‌نظیر هنرمندان عزیز فارس ایثارگریهای رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را به تصویر بکشند و این تعداد انجمن و دفاتر را در جهت موضوع با اهمیت ایثارگری و دفاع مقدس به کار گیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ابراز کرد: ظرفیت هنرمندان عزیز فارس در کشور کم‌نظیر است و با هماهنگی و همت انقلاب محور می‌توان این ظرفیت را در راه این هدف عظیم بکار گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس تعدادی از عزیزان این مرز و بوم به اسارت دشمن بعثی درآمدند و انواع شکنجه‌ها و سختیها را با همان روحیه انقلابی تحمل کرده و در مقابل دشمن سربلند بیرون آمدند.

وی یادآور شد: بر اثر سیاست‌زدگی و کم‌توجهی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تنها آزاده زن استان فارس، از این استان به استان دیگری مهاجرت کرده است.

امیری‌نژاد با بیان این‌که در مقابل این‌همه ایثارگری و صبر و استقامت کوتاهی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: باید به دیدار رزمندگان، جانبازان و ایثارگران رفت و شرح دلاوریها، ایثارگریها و خاطرات آنان را ثبت کرد، با هنرهای روز آغشته‌ کرد و به نسل بعدی منتقل کرد و بدانیم که همه مسؤولان در حوزه‌های مختلف در امر مهم مسؤول اند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه باید قدر این نعمت الهی را که در اختیار دارند بدانند و با استفاده از هنر قلم که خداوند در اختیارمان قرار داده است به نحو شایسته استفاده کرده و در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: با نسلی روبه‌رو هستیم که نیازمند بازگویی خاطرات، حوادث و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و در صورت کوتاهی با این مفاهیم بیگانه می‌شوند و یقیناً این گناه نابخشودنی به مردم عزیز و جوانان و نوجوانان میهن اسلامی ما است.

امیری‌نژاد بیان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم باگذشت سالها از جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام، غولهای رسانه‌ای دنیا در حال ساخت فیلمهای قوی برای زنده نگه‌داشتن یاد سربازان و حفظ هویت خود هستند اما ما هنوز دز ابتدای راه قرار داریم و فعالیتهایی که صورت گرفته است، کافی نیست.

وی ابراز امیدواری کرد دیدار اصحاب رسانه با ایثارگران، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس محدود به ایام رسمی سال نشود و ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است، در این دیدار حاج اکبر گل آرایش، جانباز و آزاده سرافراز دفاع مقدس که 97 ماه از بهترین روزهای جوانی خود در اسارت به سر برده بود به بیان گوشه‌ای از خاطرات خود از بدو اسارت و سال‌های حضور در اردوگاه‌های بعثی پرداخت./202/919/ب1

ارسال نظرات