۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۴۴۵۳۹۶
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به حضور علما و روحانیان در مناطق مرزی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از نماینده ولی فقیه در سپاه درخواست داریم با توجه به حضور و پراکندگی رزمندگان در نقاط مختلف مرزی به حضور مربیان و روحانیان توجه ویژه شود.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار عابدین خرّم پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه سنگرنشینی با روحیه جهادی، انقلابی و تفکر و عمل جهادی ادامه دارد، افزود: گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و در یکصد نقطه نیز حضور داریم و این مهم سبب رضایت فرماندهی سپاه پاسداران از عملکرد و حضور رزمندگان شده است.

وی با بیان اینکه باید جهاد فکری را در کنار جهاد عملیاتی ادامه داد، تصریح کرد: از لحاظ تهاجم فرهنگی و امواج ماهواره در آماج حملات هستیم اما پاسداران ولایتمدار آذربایجان غربی با حمایت و هدایت روحانیت در خط مقدم هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز نعمت امامت، ولایت، رهبری، جهاد و شهادت در استان ادامه دارد و این موجب همدلی، صمیمیت و خدمت همیشگی شده است.

سردار خرّم تقویت روحیه دینی و فقهی رزمندگان و بسیجیان از سوی علما را یک ضرورت دانست و گفت: از نماینده ولی فقیه در سپاه درخواست داریم با توجه به حضور و پراکندگی رزمندگان در نقاط مختلف مرزی به حضور مربیان و روحانیان توجه ویژه شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به مساعدت سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا در تقویت زیرساختهای حوزوی استان، اظهار داشت: امروز در تمام شهرها با کمک و زیرساخت سازی سپاه و قرارگاه حمزه، حوزه علمیه داریم، ولی بخشی از نیازهای استان درباره تأمین روحانی در مناطق مرزی به قوت خود باقی است.

وی یادآور شد: حوزه های علمیه موجود در آذربایجان غربی و علمای قم فعالیت های چشمگیری دارند اما همچنان نیازمند هستیم که علما در کنار رزمندگان باشند.

سردار خرم اظهار داشت: حوزه علمیه همانند استادسرا را فراهم کرده و در کنار حوزه های علمیه خانه عالم ساختیم و از حدود 100 خانه ساخته شده تنها 30 خانه استفاده می شود که با کمک نماینده ولی فقیه در سپاه در آنها نیز روحانی مستقر خواهیم کرد.

مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدوی قدردانی شد./936/202/ب2

ارسال نظرات