۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۵۶۳
رییس حوزه هنری هرمزگان مطرح کرد؛

عزم جدی حوزه هنری هرمزگان در جهت حفظ و ترویج روحیه انقلابی در بین جوانان

رییس حوزه هنری هرمزگان از تالیف کتاب "خاطرات مبارزین هرمزگانی در پیروزی انقلاب و مستندات جنگ" خبرداد و گفت: حوزه هنری هرمزگان در جهت حفظ و ترویج بیش از پیش روحیه انقلابی در مردم به ویژه جوانان عزم خود را جزم کرده است.
حوزه هنری هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، انوشیروان پیشدار صبح امروز سه شنبه در نشستی با سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: افزایش فرهنگ دینی مردم به ویژه جوانان و افزایش آگاهیهای آنان در زمینه مباحث دینی و مذهبی راهکار خوبی برای جلوگیری و رفع شبهات القایی دشمنان در زمینه‌ های مختلفی اعم از غدیر، مهدویت، ایثار و شهادت، ولایت‌ فقیه و غیره است که می‌ طلبد سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش به این مهم توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: نخستین قدم در جهت ترویج و گسترش روحیه انقلابی در بین جوانان با تالیف و تدوین کتاب "خاطرات مبارزین انقلاب و مستندات جنگ" برداشته شده و بخشی از کار پیش رفته که به دلیل پراکندگی و عدم تجمیع منابع موردنظر اتمام این کار نیازمند زمان است.

رییس حوزه هنری هرمزگان با بیان اینکه هنوز آن‌ گونه که باید برخی دستگاه‌ ها با حوزه هنری و نوع فعالیت این دستگاه آشنایی چندانی ندارند، تصریح‌ کرد: به منظور شناخت و آشنایی هر چه بیشتر دستگاه‌ های اجرایی استان و به درخواست استاندار هرمزگان مقرر شد در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس، فعالیتها و سیاستهای حوزه هنری استان تشریح شود.

پیشدار با تاکید بر توجه بیشتر به مباحث فرهنگی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و جنگ نرم دشمن برای کمرنگ کردن ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرداختن به مباحث فرهنگی و توجه ویژه به فرهنگ دینی امری ضروری است.

وی گفت: حوزه هنری هرمزگان در زمینه‌ های مختلفی همچون تالیف کتاب فعالیت دارد و استاندار هرمزگان نیز قول مساعد داد تا جهت پیشبرد اهداف این دستگاه همکاری لازم را داشته باشد.

پیشدار با اشاره به تاکیدات رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر انقلابی ماندن تصریح‌ کرد: دستگاه حوزه هنری امسال عزم خود را جزم کرده تا در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ دینی و حفظ ارزشهای انقلاب تحولات عظیمی را ایجاد کند و این فرهنگ را در بین جوانان نشر و توسعه دهد./203/851/ب1

ارسال نظرات