۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۴۶۸۴۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

تفکر وهابیت تفکری مسموم و باطل است

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه تفکر وهابیت تفکری مسموم است، گفت: مقابله با این تفکر باطل و هجو باید در اولویت اقدامات طلاب و روحانیان قرار گیرد، باید چهره حقیقی اسلام به جهانیان معرفی شده و خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان اسلام کشید.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان مدرسه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه، ابراز داشت: در طول سالهای اخیر اشتیاق جوانان برای کسب معارف دین و تحصیل در حوزه علمیه افزایش یافته است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: اساتید و مسؤولان حوزوی باید بسترهای لازم را برای تحصیل بی دغدغه طلاب و روحانیان در حوزه علمیه فراهم کنند، زیرا با فراهم شدن شرایط لازم، اشتیاق طلاب نیز به فراگیری بیشتر علوم دین دوچندان می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این وضعیت مدارس علمیه استان از زیرساختهای لازم و مناسب برخوردار نبود اما اکنون مدارس در شرایط خوبی بسر می برند و مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته طلاب از آموزشهای لازم بهره مند شده  و آماده ورود به جامعه به عنوان مبلغان عرصه دین می شوند.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب باید اقدامات عملی صورت گیرد و حوزه های علمیه، انقلابی و جهادی عمل کنند، خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد خیزش علمی و فرهنگی حوزه های علمیه در استان هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: گام نهادن در راه ترویج مکتب اسلام و انقلاب اسلامی با عنایات ویژه خداوند متعال همراه است و قطعأ همدلی و وفاق مسؤولان بر تشکیل حوزه های انقلابی، زمینه پیشرفت علمی و فرهنگی جامعه را فراهم می آورد.

این مسؤول ادامه داد: اکنون بیش از 1200 طلبه در مدارس علمیه استان به تحصیل علوم دینی می پردازند و امید است با مطرح کردن کاستیها و مشکلات موجود از سوی طلاب، روز به روز شاهد ارتقای زیرساختهای مدارس علمیه استان باشیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: باید همه مسؤولان به اتفاق، زمینه اعتلای علمی و دینی طلاب را فراهم آورده و مدارس علمیه را برای حضور پررنگ تر طلاب در سطوح بالای حوزوی تجهیز کنیم.

وی بیان داشت: امروز که دشمنان اسلام به دنبال ترویج چهره ای تحریف شده از اسلام ناب محمدی هستند، برخی کشورهای جهان خواستار حضور طلاب و روحانیان در خاک خود شده و خواستار معرفی اندیشه اسلام حقیقی به جوامع خویش هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: تفکر وهابیت تفکری مسموم بوده و مقابله با این تفکر باطل و هجو باید در اولویت اقدامات طلاب و روحانیان قرار گیرد، باید چهره حقیقی اسلام به جهانیان معرفی شده و خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان اسلام کشید./857/202/ب2

ارسال نظرات