۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۴۶۹۱۵

اعزام 75 مبلغ بومی در دهه ولایت به مناطق مختلف آبادان

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت از اعزام 75 مبلغ بومی به نقاط شهری و روستایی و برنامه های مرتبط با این دهه خبر داد.
اعزام مبلغ

علی حراس بندی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، گفت: در این باره هیأتهای شهرستان را برپایی موکب در اربعین حسینی فراخواندیم و در حدود 18 هیأت برای برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از زوار امام حسین(ع) در شلمچه اعلام آمادگی کردند و اعزام مبلغان بومی و غیربومی را خواهیم داشت.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان خاطرنشان کرد: همه ساله در ماه محرم 75 مبلغ بومی و 25 مبلغ غیر بومی اعزام می شوند و پیش بینی ما بر آن است که امسال نیر این تعداد مبلغ به مناطق مختلف شهرستان اعزام شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت به برگزاری برنامه هایی با همکاری مساجد شهرستان اشاره و عنوان کرد: برگزاری جشنها، مسابقه، مداحی، اعزام 75 مبلغ بومی به نقاط شهری و روستایی، سخنرانی مبلغان و علما با محوریت ولایت، اهمیت ولایت فقیه، عید غدیر، شأن و منزلت امام علی(ع) از برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه ولایت خواهد بود.

حراس بندی ابرزا داشت: ان شاء الله برای جان باختگان فاجعه منا آبادان برنامه هایی برگزار خواهد شد و سال گذشته در دو مرحله مراسم قرآنی برای این بزرگواران برگزار شد.

وی با اشاره به ورود 66 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 8 شهریور از طریق اروندرود و استقبال از آن ها ابراز داشت: مراسم استقبال با حضور پرشور مردم آبادان و مداحی نوحه گران در ساعت 9 همان روز برگزار و پس از آن فرماندار و امام جمعه شهرستان سخنرانی کردند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای آبادان مردم با پیکر این شهیدان وداع کردند./303/9456/ب1

ارسال نظرات