۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۴۶۹۳۶
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی:

شکست‌های اخیر اصلاح‌طلبان پایان قدرت طلبی آنهاست

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: شکست‌های اخیر اصلاح‌طلبان نشان دهنده پایان قدرت طلبی آنهاست.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی درباره شکست‌های پیاپی جریان اصلاح‌طلب در عرصه انتخابات، اظهار کرد: این جریان امید داشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شود و با اظهارات قبل از انتخابات سعی در القای افکار عمومی را داشتند که بگویند مجلس از آن اصلاح‌طلبان است.

وی افزود: با شکست در این عرصه، تمام تلاش خود را برای به کرسی نشاندن شخصی از اصلاح‌طلبان به ریاست مجلس داشتند که باز هم در آن مرحله نتوانستند موفق شوند.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز افزود: در مجلس خبرگان نفوذ دشمن کاملاً آشکار و مشهود بود و دشمن تمام تلاش خود را برای تخریب عناصر انقلابی در این مجلس به‌کار بست که متأسفانه برخی از افراد هم همگام با دشمن درصدد تخریب چهره ولایی و انقلابی مجلس خبرگان یعنی آیت‌الله جنتی شدند.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: در انتخابات خبرگان هم مشاهده کردید که با رأی انقلابی اعضای خبرگان فردی شایسته و انقلابی به کرسی ریاست این مجلس نشست.

وی درباره شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران و انتخاب مجدد چمران به‌عنوان ریاست این شورا، گفت: کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند و خالصانه برای این ملت خدمت می‌کنند، مردم و نمایندگان آنها با انتخابی خوب اشخاص صالح و خدمتگذار را انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: شکست‌های اخیر اصلاح‌طلبان نشان دهنده پایان قدرت طلبی آنها است و تا زمانی که به خدمت صادقانه و دلسوزانه روی نیاورند، این مسیر شکست را همیشه ادامه می‌دهند./836/د102/ل

ارسال نظرات